Home Stiri Comunicate de presa HORNBACH retrăiește istoria Marii Uniri alături de clienții săi
HORNBACH retrăiește istoria Marii Uniri alături de clienții săi

HORNBACH retrăiește istoria Marii Uniri alături de clienții săi

0

București, 2 noiembrie 2018
Cu ocazia Centenarului Marii Uniri din 1918, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, organizează, în fiecare magazin, acțiuni dedicate acestui eveniment. În cadrul acestor manifestări, reprezentanți ai Asociaţiei „6 Dorobanţi“, echipați în uniforme și costume, vor amenaja un bivuac istorico-militar, care să recreeze epoca Războiului cel Mare.

Acțiunile, care au debutat pe 28.10, în magazinul HORNBACH din București – Berceni, vor continua în magazinele din București – Militari (3 noiembrie), București – Balotești (4 noiembrie), Brașov (24 noiembrie), Sibiu (25 noiembrie) și Timișoara (8 decembrie), acestea desfășurându-se în parcarea magazinelor în intervalul orar 10.00-16.00.

„În cadrul manifestărilor, Asociaţia «6 Dorobanţi», o organizație care promovează tradițiile militare românești din epoca modernă (1830-1918), amenajează într-un spațiu dedicat, un decor specific perioadei respective. Astfel, acompaniați de marșuri şi melodii de epocă, reprezentanții asociației vor simula o serie de activități pe care soldații obișnuiau să le execute în timpul unei staționări temporare“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al HORNBACH România.

Ceremonia de deschidere a fiecărei acțiuni începe la ora 10.00, cu raportul comandantului, în prezența detașamentului istoric cu efectivul complet, echipat în uniforme reflectând toate trupele care au luptat în perioada 1916-1918 pe frontul românesc: români, francezi, ruși, austro-ungari, bulgari, germani și turci.

Ulterior, publicul interesat este invitat să viziteze atelierele organizate în cadrul bivuacului istoric, unde vor fi prezentate uniformele și echipamentul fiecărei armate, centrul de recrutare (unde doritorii vor fi inițiați în instrucţia de front, după regulamentul din 1909), punctul de prim-ajutor, biroul corespondenților și oficiul poștal de campanie.

Participanții activi la procesul de recrutare vor primi un certificat personalizat și datat, iar vizitatorii care vor servi drept pacienți ai centrului de prim-ajutor și triere a răniţilor vor primi „bilet de rănit“. La biroul corespondenţilor și artiștilor de război, copiii vor putea colora planșe cu tipuri de ostași din vremea Războiului cel Mare, în timp ce la standul oficiului poștal, cei interesați vor primi cărți poștale de epocă, la alegere. Aceste acțiuni se vor desfășura permanent, pe întreaga durată a evenimentului.

Ceremonia de servire a mesei, care va avea loc în jurul orei 12.00, cu toți participanții la bivuac, va fi urmată de o serie de patrulări la intrarea în magazin și în magazin, care vor culmina, la ora 16.00, cu un moment comemorativ de omagiere a ostașilor căzuți în luptele pentru făurirea României Mari.

Fiecare acțiune se va încheia cu o ceremonie prin care se va păstra un moment de reculegere în memoria ostașilor căzuți pe câmpurile de luptă, urmată de coborârea drapelului de pe catarg.

Despre HORNBACH România

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 158 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București – Berceni, București – Militari, București – Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH le garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 20.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.