București, 12 noiembrie 2018
De 11 ani, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, se află printre primele rețele care celebrează debutul Sărbătorilor de iarnă, amenajând în fiecare magazin din București, Brașov, Timișoara și Sibiu aproximativ 160 mp cu articole dedicate tradiționalului Târg de Crăciun.
„Pentru a suprinde clienții cu un sortiment cât mai bogat de accesorii de sezon, și în acest an dedicăm amenajării Târgului de Crăciun o suprafață de aproximativ 160 mp în fiecare magazin HORNBACH din țară. Vom păstra așezarea dictată de împărțirea pe categorii cromatice, cu care clienții sunt deja obișnuiți din anii precedenți. Temele tradiționale, în nuanțe de galben, roșu și verde, se păstrează și în acest an, în completarea cărora vin noile tendințe, cu un aer contemporan, cum sunt decorațiunile din lemn sau cu aspect care imită lemnul și alte materiale naturale“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al HORNBACH România.
Din oferta HORNBACH pentru sărbătorile din această iarnă fac parte decorațiunile specifice sărbătorii Crăciunului (globuri, decorațiuni, aranjamente de masă, figurine, beteală, ghirlande, lumânări, candele etc.), dar și o gamă variată de soluții de iluminat decorativ, atât pentru interior, cât și pentru exterior.
Prin prisma faptului că decorațiunile luminoase sunt cele mai căutate articole în perioada sărbătorii Crăciunului, HORNBACH va îmbogăți oferta disponibilă la târg cu un sortiment extins, care să satisfacă cât mai multe preferințe. Astfel, pe lângă clasicele lumânări, candele parfumate, șiraguri sau benzi luminoase, dedicate decorării spațiilor interioare, HORNBACH a adăugat în ofertă instalații, lasere și proiectoare din ce în ce mai performante, utilizate pentru iluminatul exterior. Un exemplu în acest sens sunt laserele, care odată montate în curte pot proiecta jocuri de lumini pe o suprafață de până la 400 de metri pătrați.
De la Târgul de Crăciun nu vor lipsi brazii, care vor fi disponibili în magazinele HORNBACH, în toate formele de prezentare – naturali, artificiali, în ghiveci sau tăiați -, începând cu penultima săptămână a lunii noiembrie.
Despre HORNBACH România
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 158 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București – Berceni, București – Militari, București – Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).
Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH le garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 20.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.
Partener Principal
MATEK Build Smart