Home Articole 6 moduri creative de a utiliza un soft CRM
6 moduri creative de a utiliza un soft CRM

6 moduri creative de a utiliza un soft CRM

0

Majoritatea organizatiilor investesc intr-o platforma CRM pentru a ajuta la gestionarea, monitorizarea si optimizarea procesului de vanzare. In realitate, un CRM poate oferi o serie de beneficii suplimentare, de multe din ele poate nici nu sunteti constienti.

Indiferent daca doresti sa iti urmaresti concurenta, sa oferi un sprijin suplimentar resurselor umane sau chiar sa realizezi un calendar pentru continut, o solutie potrivita va poate oferi toate acestea si multe altele.

Iata sase moduri specifice prin care poti incepe sa folosesti CRM-ul pentru a gestiona mai usor afacerea.

E-mail marketing

Orice sarcina referitoare la trimiterea e-mail-urilor, care este de natura repetitiva, poate fi automatizata cu CRM-ul potrivit. Poti utiliza soft-ul CRM AMC pentru a face totul, de la pregatirea comunicarii si trimiterea de mesaje pana la urmarirea si masurarea eficacitatii campaniilor prin e-mail.

Acest lucru nu numai ca va economisi timpul echipei de marketing, dar va oferi, de asemenea, o perspectiva valoroasa asupra volumului de vanzari pentru o mai buna optimizare.

Managementul relatiei cu clientul

Majoritatea oamenilor stiu ca un CRM poate fi utilizat pentru a urmari vanzarile initiale, dar ceea ce adesea nu reusesc sa realizeze este oportunitatea suplimentara pe care o reprezinta o astfel de platforma – in special in ceea ce priveste construirea relatiilor.

Costul pentru gasirea unui client nou este mult mai mare decat pentru pastrarea unuia existent. Cu CRM-ul potrivit, poti gestiona intreaga calatorie a clientilor pentru a maximiza valoarea obtinuta si a creste veniturile.

Angajarea

Angajarea este un alt proces care se realizeaza prin sarcini manuale si fluxuri de lucru care consuma timp. Un software CRM poate fi utilizat pentru a facilita si gestiona acest proces, similar cu modul in care un contact poate fi urmarit prin reteaua de vanzare. Poti aduce rapid noi recrutari fara a pierde ore valoroase in acest proces.

Agenda virtuala

Un CRM este un instrument excelent pentru stocarea informatiilor de contact importante, cum ar fi numerele de telefon, adresele de e-mail si detalii suplimentare.

Pot fi urmariti clientii, colegii, vanzatorii, sponsorizarile si toti ceilalti din reteaua profesionala. In acest fel, atunci cand trebuie sa iei legatura, tot ce ai nevoie va fi disponibil printr-un click.

Avantaj competitiv

Automatizarea vanzarilor si a marketingului poate face mult mai mult decat sa iti economiseasca timpul. Iti poate oferi un avantaj fata de competitie.

Este posibil sa existe cel putin cativa dintre concurentii tai care inca nu s-au angrenat in utilizarea unui software CRM. Prin obtinerea acestui soft, te poti pozitiona inaintea acestora.

Conformitatea GDPR

In mai 2018, UE a adoptat Regulamentul general privind protectia datelor (GDPR), care restrictioneaza modul in care companiile au voie sa gestioneze si sa stocheze datele personale ale unui client.

Nerespectarea poate duce la amenzi si sanctiuni grele. Din fericire, cu CRM-ul potrivit, te poti asigura ca toate datele clientului sunt stocate intr-un loc sigur, ajutand compania sa ramana in conformitate in orice moment.

Indiferent de dimensiunea sau industria afacerii tale, instrumentul CRM potrivit poate ajuta intreaga operatiune sa fie mai eficienta. Daca nu utilizezi inca automatizarea prin CRM, pierzi oportunitatea de a economisii timp si bani si alte beneficii tangibile.