Home Topics Comunicate de presa Vremea gratarelor – tema lunii iunie la HORNBACH
Vremea gratarelor – tema lunii iunie la HORNBACH

Vremea gratarelor – tema lunii iunie la HORNBACH

0

Odata cu sosirea vremii calde, tot mai multi romani sunt interesati de petrecerea timpului in aer liber, in natura, la munte sau chiar in curte. Iar pentru ca o iesire la iarba verde nu poate fi completa fara o masa impreuna cu cei dragi, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, pune la dispozitia clientilor sai, pe tot parcursul lunii iunie, numeroase tipuri de gratare si accesorii necesare acestei activitati.

„O iesire in natura, la gratar, se afla in topul activitatilor preferate de romani in timpul liber deoarece este o ocazie potrivita de a petrece timp alaturi de cei dragi si de a se bucura de o mancare gustoasa. Iar pentru ca vara a sosit deja, HORNBACH s-a pregatit cu cele mai noi tipuri de gratare si accesorii pentru clientii care vor sa-si innoiasca sau sa achizitioneze aceste ustensile“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH Romania.

Astfel, in toata reteaua magazinelor HORNBACH, clientii pot gasi o varietate de gratare, in functie de necesitatile si preferintele lor. Cele mai raspandite modele – gratarele pe lemn sau pe carbune – sunt simple, relativ usoare (in functie de model), iar combustibilul pentru acestea este ieftin. Important de mentionat este ca lemnul ars da o aroma deosebita carnii si mancarii in general. De asemenea, la HORNBACH se pot gasi numeroase tipuri de gratare pe gaz, acestea fiind cele mai practice, intrucat focul poate fi pornit foarte repede, se poate regla usor intensitatea flacarii, se curata rapid si nu fac mult fum. In principiu, sunt ideale pentru zonele mai inchise sau cu vecini in apropiere. Pe de alta parte, indiferent ca vorbim de gratare mari de exterior sau de cele pentru bucatarie sau terasa, gratarele electrice au o serie de avantaje incontestabile. Nici aceste tipuri de gratare nu produc fum intens, se pot utiliza atat in interior, cat si in exterior, se incalzesc foarte repede si se curata relativ usor.

Iar pentru a se bucura de cat mai mult timp, respectiv pentru a le facilita lucrul cu gratarul, HORNBACH le propune clientilor diverse tipuri de accesorii necesare si utile in aceasta activitate. Asadar, atat in reteaua de magazine, cat si pe platforma online, acestia pot gasi o varietate de modele de seturi pentru marinata, suporturi pentru coaste, fripturi, aripi de pui, frigarui si multe alte accesorii pentru carne, precum seringi de marinat sau pulverizatoare de ulei. Pentru iubitorii de pizza, se gasesc palete si cutite speciale, dar si pietre rotunde necesare pentru realizarea unei pizza de calitate. Totodata, pentru a pastra curatenia dupa finalizarea gratarului, HORNBACH propune diverse aspiratoare pentru cenusa, special proiectate pentru indepartarea usoara a cenusii din gratare, cuptoare si seminee.

Pentru mai multe recomandari si sfaturi utile legate de alegerea tipului de gratar si accesorii potrivite, in magazinele HORNBACH, in zona special amenajata pentru acest proiect, consultantii vor oferi informatii avizate celor interesati, pe tot parcursul lunii iunie. Mai multe detalii gasiti pe site-ul www.hornbach.ro.

Despre HORNBACH Romania

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 158 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 20.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.