Home Topics Comunicate de presa UPS lanseaza un nou serviciu international de transport pentru a sustine cresterea pietei transfrontaliere de e-commerce
UPS lanseaza un nou serviciu international de transport pentru a sustine cresterea pietei transfrontaliere de e-commerce

UPS lanseaza un nou serviciu international de transport pentru a sustine cresterea pietei transfrontaliere de e-commerce

0
  • Vanzarile online transfrontaliere vor reprezenta 20% din comertul electronic global in 2022 – noul serviciu permite IMM-urilor sa profite de aceasta oportunitate.
  • Serviciu de transport transfrontalier eficient din punct de vedere al costurilor, conceput sa ofere IMM-urilor flexibilitate, vizibilitate si accesibilitate.
  • Serviciul este disponibil pentru clientii din Canada, China, Hong Kong, Marea Britane si SUA pentru principalele destinatii de e-commerce din intreaga lume – alte piete vor urma.

 In conditiile in care vanzarile e-commerce transfrontaliere la nivel global sunt estimate sa ajunga la 1 trilion de dolari pana in 2020, UPS (NYSE:UPS) lanseaza UPS® Economy, un nou serviciu care raspunde nevoilor comerciantilor mici si mijlocii de servicii de transport international fiabile, accesibile si eficiente. Noul serviciu conecteaza destinatii e-commerce cheie din intreaga lume si va fi initial disponibil pentru clientii din SUA, Canada, China, Hong Kong si Marea Britanie. Serviciul va fi extins si pe alte piete cheie globale in viitorul apropiat.

„Clientii nostri cauta oportunitati de dezvoltare, folosind aceeasi abordare ca a UPS acum cateva decenii – se extind la nivel global”, a declarat Nando Cesarone, presedinte UPS International. „Oportunitatile sunt mai mari in mediul dinamic al comertului international din prezent, piata de comert electronic transfrontalier fiind estimata sa creasca de doua ori mai repede decat cea domestica. Vanzarile online transfrontaliere vor reprezenta 20% din comertul electronic global in 2022.”

„Acest nou serviciu le ofera clientilor nostri optiuni prin care pot valorifica oportunitatile de dezvoltare internationala”, a adaugat Cesarone. „Serviciile de livrare catre clientul final beneficiaza de foarte multa atentie in industria noastra, dar stim ca afacerile de mici dimensiuni se uita cu atentie la serviciile de transport de la retailer la firmele de curierat. Acelasi sofer, acelasi serviciu de colectare si preturi competitive – datorita acestor elemente, serviciile sunt mai simple si mai economice, chiar si pentru cei mai mici dintre clientii nostri. Acest serviciu permite IMM-urilor sa concureze la nivelul unor micro-multinationale.”

Serviciul UPS Economy ofera beneficii companiilor din SUA din segmentul B2C si B2B care doresc sa exporte catre destinatii e-commerce cheie, dar care au asteptat o modalitate mai accesibila de a face livrari internationale. Exportul reprezinta o modalitate de a accesa noi clienti si ajuta companiile sa-si diversifice veniturile pentru a contrabalansa schimbarile economice.

Acest nou serviciu ofera clientilor mai multa flexibilitate, permitandu-le sa aleaga intre servicii de livrare cu taxele vamale platite sau neplatite, vizibilitate imbunatatita si urmarirea livrarilor prin intermediul UPS.com, precum si confortul si fiabilitatea accesului la reteaua logistica globala a UPS.

„Comertul transfrontalier B2C si B2B continua sa se extinda, iar clientii nostri IMM au nevoie de servicii care ofera flexibilitate, vizibilitate si accesibilitate – oferindu-le o sansa mai buna de a concura cu companiile mari”, a spus Cesarone. „Alaturi de celelalte servicii e-commerce din suita noastra de produse, cum ar fi UPS eFulfillment si Ware2Go, reteaua noastra logistica la nivel global ofera clientilor optiunile, confortul si gradul de control de care au nevoie pentru a-si dezvolta afacerile.”

UPS eFulfillment, lansat in februarie 2019, ofera IMM-urilor din intreaga lume servicii de fulfillment si de transport catre clientii din SUA si Canada. Aceasta platforma online permite achizitii si comenzi din 21 de marketplace-uri diferite si magazine online, cum ar fi eBay, Walmart, Etsy si Amazon, inclusiv Prime.

Ware2Go, lansata in august 2018, este o companie de tehnologie si o platforma digitala care coreleaza spatiile de depozitare disponibile si serviciile de fulfillment la nevoile comerciantilor, folosind atat spatii de depozitare UPS, cat si non-UPS. Solutia este deosebit de atractiva pentru companiile mici si mijlocii care au nevoie sa transmita inventarul stocurilor si comenzile de fulfillment in comertul electronic B2B.

Mai multe informatii despre UPS Economy sunt disponibile aici.

Despre UPS

UPS (NYSE: UPS) este lider global in domeniul logisticii, oferind o gama larga de solutii, inclusiv transportul de colete mici si marfuri cargo, facilitarea comertului international si folosirea unor tehnologii avansate pentru o gestionare mai eficienta a lumii afacerilor. Cu sediul central in Atlanta, Georgia (SUA), UPS deserveste peste 220 de tari si teritorii din intreaga lume. UPS a primit premiul America’s Best Customer Service pentru servicii de transport si livrare din partea revistei Newsweek, „Cel mai valoros brand din transport” din partea revistei Forbes. Compania s-a situat in topul clasamentului JUST 100 pentru responsabilitate sociala, indicele Dow Jones Sustainability World si Harris Poll Reputation Quotient. Mai multe informatii despre UPS puteti gasi pe Web, la ups.com®, pressroom.ups.com sau pe blogul companiei la adresa Longitudes.ups.com. Newsletter-ul online al companiei pe tema sustenabilitatii, UPS Horizons, poate fi accesat la ups.com/sustainabilitynewsletter. Pentru a obtine direct stiri despre UPS urmariti-ne pe Twitter @UPS_News.

Contact: Luiza Sandu
luiza.sandu@smartpoint.ro
0734 557 300