Home Topics Companii Signify isi propune sa elimine plasticul din toate ambalajele destinate consumatorilor in anul 2021
Signify isi propune sa elimine plasticul din toate ambalajele destinate consumatorilor in anul 2021

Signify isi propune sa elimine plasticul din toate ambalajele destinate consumatorilor in anul 2021

0
  • Compania va elimina plasticul din toate ambalajele destinate consumatorilor
  • Plasticul va fi inlocuit in mare parte de materiale pe baza de hartie reciclata
  • Prin eliminarea completa a plasticului folosit pentru ambalaje, Signify va reduce consumul de plastic cu peste 2500 de tone pe an.

In fiecare an, 8 milioane de tone de plastic ajung in ocean, omorand 1 milion de pasari marine si punand in pericol sute de specii marine. Poluarea cauzata de folosirea plasticului a devenit una dintre cele mai importante probleme de mediu, iar consumatorii sunt tot mai atenti la materialele din care sunt confectionate ambalajele produselor pe care le cumpara.

Signify (Euronext: ILUMINAT), liderul mondial in iluminat, face in mod activ eforturi pentru a reduce impactul pe care produsele sale il au asupra mediului. Signify utilizeaza deja in proportie de 80% hartie reciclata pentru ambalajele sale si acum va incepe sa reduca treptat plasticul pana la eliminarea completa, in 2021.

Prin eliminarea completa a plasticului folosit pentru ambalarea produselor destinate cosumatorilor, Signify va reduce consumul de plastic cu peste 2500 de tone pe an. Acest lucru este echivalentul a 125 milioane de PET-uri care, puse unul langa altul, ar masura peste 8.000 kilometri, aproximativ distanta dintre orasul Tromsø, in nordul Norvegiei si Gibraltar, cel mai sudic punct al Peninsulei Iberice, si inapoi[1]. Mai mult decat atat, noile ambalaje sunt mai mici ca dimensiune si mai usoare, ceea ce contribuie la reducerea emisiilor cauzate de transport. Numai in Europa emisiile de CO2 din transporturi s-ar reduce cu 6.000 de tone – echivalent cu cantitatea de CO2 pe care 270.000 de copaci complet dezvoltati o pot absorbi intr-un an[2].

„Deseurile din plastic au un impact negativ foarte mare asupra planetei noastre si a biodiversitatii sale, motiv pentru care am hotarat ca trebuie sa ne asumam un rol major si sa facem tranzitia catre alternative care nu contin plastic. Este decizia corecta fata de mediu, iar acest lucru vine in intampinarea asteptarilor tot mai mari ale clientilor nostri. Astept cu nerabdare momentul in care vom putea anunta ca nu mai utilizam deloc plastic in ambalajele noastre,” a spus Eric Rondolat, CEO Signify.

Astfel, politica actuala a companiei Signify impune deja ca toate ambalajele sa contina cel putin 80% hartie reciclata, iar materiile prime neutilizate trebuie sa provina din surse regenerabile certificate. Primul pas pe care Signify l-a realizat in aceasta directie a fost indepartarea insertiilor din plastic utilizate in mod obisnuit la ambalajele becurilor Philips Hue. De asemenea, a fost aleasa spuma de hartie si pentru ambalajul celui mai recent produs, Philips Hue Play HDMI Sync Box. Mai mult, inlocuirea cutiilor cu blistere cu cele din hartie va fi implementata la nivelul intregului portofoliu de produse. Urmatoarele vor fi becurile cu LED din Europa in al treilea trimestru al anului 2020, iar in celelalte state la inceputul anului viitor.

Signify a inceput deja sa inlocuiasca ambalajele pentru lampile LED cu materiale din hartie in regiunea Pacificului, unde trecerea a fost bine primita si a generat o crestere a vanzarilor.

„Cand am inlocuit ambalajele in regiunea Pacificului, clientii au fost de parere ca acestea arata mai bine si sunt mai prietenoase cu mediul. Invit si alte companii sa ni se alature la realizarea trecerii si vom impartasi cu bucurie lectiile invatate”, a adaugat Rondolat.

Eliminarea treptata a plasticului este un alt mod prin care Signify include sustenabilitatea in activitatea sa si reprezinta o alta etapa a programului sau pentru dezvoltare durabila, Brighter Lives, Better World. Compania a reusit sa inregistreze, pana la acest moment, un nivel neutru carbon in 15 dintre cele 19 piete unde este prezenta, iar anul acesta este pe cale de a extinde rezultatul la nivel global. In 2019 Signify a fost numit, pentru al treilea an consecutiv, Liderul industriei  in Indicele de Sustenabilitate Dow Jones (DJSI)

 

Despre Signify

Signify (Euronext: LIGHT) este lider global in domeniul iluminatului pentru piata profesionala si de consum si al iluminatului care utilizeaza Internetul Lucrurilor. Produsele noastre marca Philips, sistemele de iluminat conectat Interact si serviciile de date aduc valoare de business si transforma vietile oamenilor in case, cladiri de birouri si spatii publice. Cu vanzari de peste 6.2 miliarde de EUR in 2018, avem o echipa de aproximativ 38,000 de angajati in peste 70 de tari si exploatam potentialul extraordinar al luminii pentru a imbunatati vietile oamenilor. Compania noastra a fost desemnata Liderul Industriei in Indicele de Sustenabilitate Dow Jones pentru al treilea an consecutiv. Stiri despre Signify se afla in Newsroom, pe Twitter si pe LinkedIn. Informatiile pentru investitori pot fi gasite pe pagina Investor Relations.