Home Articole Schneider Electric integreaza productivitatea Generative AI si solutiile de sustenabilitate prin Microsoft Azure OpenAI
Schneider Electric integreaza productivitatea Generative AI si solutiile de sustenabilitate prin Microsoft Azure OpenAI

Schneider Electric integreaza productivitatea Generative AI si solutiile de sustenabilitate prin Microsoft Azure OpenAI

0

Rueil-Malmaison, Franta. Schneider Electric valorifica capacitatile Inteligentei artificiale generative (GenAI) pentru a-si sustine clientii si a-si transforma operatiunile interne.

Avand la baza o colaborare de lunga durata cu Microsoft, Schneider Electric integreaza Microsoft Azure OpenAI pentru a dezvolta solutii care folosesc algoritmi pentru a genera text, cod si alte tipuri de continut. Acest lucru a permis companiei sa-si reimagineze abordarea asupra diferitelor procese operationale, simplificand sarcinile consumatoare de timp, optimizand alocarea resurselor si castigand viteza si eficienta. In acelasi timp, Grupul continua sa aplice GenAI pentru a promova inovatia in portofoliul sau de oferte.

Principalele aspecte cheie ale utilizarii GenAI de catre Schneider Electric includ:

  • Resource Advisor Copilot – folosind tehnologia Large Language Model prin Microsoft Azure OpenAI, Schneider Electric a construit, intr-o maniera sigura, Copilot – un ghid digital integrat in Resource Advisor. Copilot ofera clientilor o analiza imbunatatita a datelor, vizualizare, asistenta pentru luarea deciziilor si optimizare a performantei, precum si capacitatea de a procesa fara probleme cunostintele complexe din industrie si informatiile din Resource Advisor.
  • Jo-Chat GPT – asistent conversational intern bazat pe Serviciul Microsoft Azure OpenAI, care le permite angajatilor sa profite de capabilitatile Generative AI in siguranta.
  • Consilier financiar – contribuind la economii anuale de 10 milioane de euro, acest asistent conversational ofera o modalitate usoara si eficienta de a gasi informatii precise pentru analistii financiari din contabilitate si alte functii din departamentele financiare, la nivel global. Ajuta la luarea de decizii consecvente, conforme si rapide.
  • Knowledge Bot – asistent conversational care ajuta reprezentantii departamentelor de asistenta pentru clienti sa gaseasca informatii precise la intrebarile clientilor si sa propuna raspunsuri adecvate, pe baza documentatiei interne complexe.
  • Cautare conversationala – acest lucru ii ajuta pe clientii companiei sa caute produsele de care au nevoie intr-un stil natural de conversatie, folosind capacitatea de cautare semantica.

Schneider Electric cauta, de asemenea, sa integreze Github Copilot pentru a-si imbunatati si mai mult procesele si operatiunile de creare a ofertelor, precum si Sales Copilot pentru a le oferi angajatilor din prima linie posibilitatea de a gestiona mai bine aspectele legate de vanzari.

Comentand aceste progrese tehnologice si de business, Philippe Rambach, Chief AI Officer la Schneider Electric, a declarat: „Generative AI schimba regulile jocului si ne dorim sa investim semnificativ in aceasta tehnologie. Ne-a permis deja sa imbunatatim productivitatea interna si se aliniaza perfect cu angajamentul nostru pentru imbunatatirea continua si impactul pozitiv al inovatiilor noastre care au la baza sustenabilitatea.”

Hub-ul AI de la Schneider Electric a fost lansat in 2021, inainte ca tehnologia GenAI sa devina raspandita. Odata cu aparitia acestor noi instrumente, compania a creat o echipa central, dedicata GenAI, pentru a lucra indeaproape cu partile interesate, interne si externe, pentru a detecta oportunitatile de aplicare timpurie. In paralel, Schneider Electric a finalizat un studiu al oportunitatilor GenAI pentru toate functiile si a selectat peste 200 de cazuri potentiale de utilizare si oportunitati.

Adoptarea de catre Schneider Electric a Generative AI si integrarea cu Microsoft Azure OpenAI subliniaza angajamentul companiilor de a ramane in fruntea inovatiei tehnologice in managementul energiei si automatizarea industriala. Companiile se concentreaza pe valorificarea tehnologiilor avansate pentru a creste eficienta, a stimula inovatia si a obtine o crestere sustenabila.

„Microsoft Azure OpenAI permite Schneider Electric sa dezvolte solutii agile, scalabile, rentabile si bazate pe inteligenta artificiala, care sunt in conformitate cu ambitiile noastre comune pentru un viitor durabil si digitalizat,” a declarat Dominik Wee, Corporate Vice President, Manufacturing and Mobility la Microsoft.

Portofoliul de solutii Schneider Electric construit pe Microsoft Azure ofera clientilor sai solutii de ultima generatie bazate pe cloud, IoT (Internet of Things), precum si capabilitati avansate de date si AI.

Impreuna, cele doua companii ajuta clientii sa reduca decalajul dintre stabilirea unor obiective ambitioase de sustenabilitate si atingerea acestora.

 

Despre Schneider Electric

La Schneider, credem ca accesul la electricitate si la tehnologie, prin intermediul unor solutii inteligente, este un drept fundamental al omului.

Furnizam solutii digitale in domeniul energiei si al automatizarii, in scopul asigurarii eficientei si sustenabilitatii. Imbinam cele mai bune tehnologii de automatizari, software si servicii integrate pe zona energetica in timp real, pentru locuinte, cladiri, centre de date, infrastructura si in diferite industrii.
Ne-am luat angajamentul sa descoperim posibilitatile infinite ale unei comunitati deschise, globale, inovatoare, care ne impartaseste telul si valorile.  www.se.com/ro