Home Topics Comunicate de presa Petrecerea timpului liber in natura, la gratar – tema lunii mai la HORNBACH
Petrecerea timpului liber in natura, la gratar – tema lunii mai la HORNBACH

Petrecerea timpului liber in natura, la gratar – tema lunii mai la HORNBACH

0

Odata cu venirea sezonului cald, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, pune la dispozitia clientilor sai, pe tot parcursul lunii mai, o gama completa de articole necesare celor care doresc sa-si petreaca intr-o maniera cat mai placuta timpul liber in natura. De la o gama variata de seturi de gratare compacte, accesorii si piese de mobilier, in magazinele HORNBACH se gasesc toate cele necesare pentru un picnic reusit. 

„Sezonul cald se instaleaza treptat, ceea ce inseamna ca tot mai multi romani vor alege sa-si petreaca timpul liber in natura, la iarba verde. Astfel, HORNBACH vine in intampinarea dorintelor clientilor si le pune la dispozitie, in toata reteaua de magazine, o varietate de articole necesare pentru a-si desfasura activitatile de camping intr-un mod sigur si placut“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al HORNBACH Romania.

Unul dintre elementele principale in aceasta activitate este gratarul, iar in functie de necesitati si preferinte acestea pot fi traditionalele gratare de inox cu picioruse sau gratarele de unica folosinta, pe care clientii le pot gasi in magazinele HORNBACH intr-o varietate de modele. Recomandarea specialistilor HORNBACH este ca la alegerea gratarului sa se ia in considerare doua aspecte: produsul sa fie compact si in acelasi timp usor de montat si demontat.

De asemenea, ustensilele pentru gratar trebuie alese cat mai atent, selectandu-le doar pe cele cu adevarat indispensabile. Pentru a evita ocuparea spatiului cu articole mai putin folositoare, bagajul pentru o excursie la iarba verde ar trebui sa contina carbunii, cuburile de aprindere, tava de aluminiu, setul de ustensile, precum si peria de curatare a gratarului.

Totodata, sortimentul HORNBACH prezinta o gama larga de articole necesare pentru o iesire la iarba verde, respectiv piese de mobilier adecvate, usor de transportat si de montat. Printre acestea se numara scaune de camping, seturi pliabile cu masa si scaune, umbrele de soare, lazi frigorifice, canistre cu apa si robinet de scurgere etc., intr-o varietate de culori si modele. Pentru o experienta completa, pe langa acestea, bagajul pentru camping ar trebui sa contina si accesorii precum felinar, aragaz portabil cu butelie, lada frigorifica alaturi de bateriile necesare si chiar o canistra de apa cu robinet.

Insa ca orice activitate in natura si aceasta presupune interactiunea cu diverse insecte, motiv pentru care HORNBACH le ofera clientilor si cele mai noi solutii impotriva daunatorilor, cum ar fi spray-urile, spumele sau lotiunile antitantari, cu aplicabilitate atat pentru adulti, cat si pentru copii.

Pentru recomandari avizate legate de petrecerea timpului liber la camping, in magazinele HORNBACH, in zona special amenajata pentru proiect, consultantii vor oferi informatii avizate celor interesati, pe tot parcursul lunii mai. Mai multe detalii gasiti pe site-ul www.hornbach.ro.

Despre HORNBACH Romania

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 158 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 20.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.