Home Topics Comunicate de presa Mediapost Hit Mail isi sustine cresterea vanzarilor cu un depozit nou de 10,000 mp
Mediapost Hit Mail isi sustine cresterea vanzarilor cu un depozit nou de 10,000 mp

Mediapost Hit Mail isi sustine cresterea vanzarilor cu un depozit nou de 10,000 mp

0

Mediapost Hit Mail, cel mai mare integrator de servicii de marketing direct din Romania, s-a mutat luna aceasta intr-un depozit nou de 10,000 mp in Dragomiresti-Vale, pe centura de Nord-Vest a Bucurestiului.

De 22 ani pe piata, Mediapost Hit Mail continua cresterea si in 2019. Fata de momentul in care a intrat sub umbrela Postei Franceze, in urma cu 10 ani, cifra de afaceri a Mediapost Hit Mail s-a triplat, ajungand in 2018 la 22.5 milioane euro. Compania are peste 400 clienti activi si opereaza in Bucuresti, Cluj Napoca si Sofia (Bulgaria), iar recent a incheiat amenajarea si utilarea noului depozit de 10,000 mp din Dragomiresti Vale, care-l inlocuieste pe cel vechi de 4,500 mp din Mogosoaia.

Compania asigura managementul si logistica completa pentru promotiile de consumatori, clientii externalizand tot ce tine de mecanismul si implementarea acestora (generare coduri unice, trageri la sorti, anuntare castigatori, livrare premii). De asemenea, Mediapost Hit Mail gestioneaza in mod integrat cluburi de fidelizare si programe de incentive marketing, precum si logistica de materiale promotionale si materiale POS pentru multe companii multinationale.

In plus, dispune de o baza de date geografice de 4.5 milioane gospodarii, care acopera 1,095 localitati – unde o filiala din grup distribuie pliante in cutiile postale. Date Curate este produsul Mediapost Hit Mail de standardizare si validare automata a  adreselor postale. In continuare, generarea de leaduri multicanal (care utilizeaza baze de date, email, SMS, call center) reprezinta o sursa de crestere de venituri pentru clientii Mediapost Hit Mail care, pentru a tine constant legatura cu proprii consumatori, apeleaza si la liniile informative (telefon / email / chat).

Cea mai mare crestere dintre liniile de business ale companiei este inregistrata de Fulfill.ro – divizie care in ultimii 2 ani a crescut cu 60% anual – o solutie logistica integrata pentru e-commerce, care asigura magazinelor online toate serviciile logistice de care au nevoie, integrandu-se complet cu site-ul si curierul. Azi, orice platforma de comert electronic din Romania poate gestiona lejer si de la distanta zeci-sute-mii de comenzi zilnic la pretul de ~1.2 euro per colet fara sa faca nimic altceva decat sa externalizeze serviciile de logistica (receptionare/depozitare produse, preluare comenzi, facturare, ambalare, livrare colete, gestiune retururi).

Anual in Romania comertul electronic creste cu cca 30%, peste media mondiala de cca 23%, ceea ce ne claseaza pe locul 1 in Europa ca rata de crestere. Iar anul acesta valoarea cumparaturilor online in Romania va depasi 5 miliarde euro. Comerciantii online care aleg sa subcontracteze serviciile logistice catre integratori specializati, cum este Mediapost Hit Mail, sunt din ce in ce mai numerosi de la an de an, astfel incat procentul comenzilor realizate de logisticieni a ajuns la  cca 4% din totalul comenzilor de e-commerce (fata de peste 20% in SUA). In Romania exista deja peste 15,000 comercianti online, 80% dintre comenzi inregistrandu-se prin intermediul telefoanelor mobile si valorand 10 milioane euro zilnic.

Inca de acum 5 ani, cand am lansat serviciul Fulfill.ro, am stiut ca piata are nevoie de un proces logistic complet pentru e-Commerce care sa integreze serviciile de preluare, depozitare, realizare colete si administrare retururi, cu timpi de executie si costuri optimizate. Astfel, decizia de a investi in dublarea capacitatii noastre de procesare comenzi a venit natural, mai ales ca anul trecut ne-am aflat si in situatia de a refuza noi clienti din cauza spatiului limitat. Astazi suntem pregatiti sa intampinam logistic orice crestere a comenzilor si sa instalam clienti noi in spatiul nostru din Dragomiresti-Vale. Este obligatia noastra, de deschizator de drumuri in marketingul direct din Romania, sa fim cu un pas in fata.” declara Marian Seitan, General Manager Mediapost Hit Mail.

Daca anul trecut grupul Mediapost Hit Mail a incheiat exercitiul financiar cu 22.5 milioane euro si 700 angajati, anul acesta va depasi 25 milioane euro, pastrandu-si detasat pozitia de leader.