Home Topics Comunicate de presa Marii retaileri aleg grupul GMP pentru PR si Public Affairs
Marii retaileri aleg grupul GMP pentru PR si Public Affairs

Marii retaileri aleg grupul GMP pentru PR si Public Affairs

0

Point Public Affairs si GMP PR, parte din GMP GROUP, isi extind portofoliul de clienti cu un nou parteneriat incheiat cu Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR), institutia care reprezinta cele mai mari 18 companii de retail alimentar si nonalimentar din Romania, ce reuneste nume precum Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, IKEA, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi si Selgros.

Cele doua agentii vor oferi servicii integrate de comunicare, ce includ relatii publice, consultanta strategica, media relations, comunicare de criza si issues management, stakeholders’ engagement, lobby si public affairs – pentru AMRCR.

Noul parteneriat vine in contextul experientei solide a celor doua agentii in zona de retail & FMCG, care completeaza expertiza in serviciile de comunicare integrata, relatii publice si public affairs.

„Point Public Affairs si GMP PR au fost selectate in urma unui pitch care s-a desfasurat pe parcursul lunii iunie si care a punctat criterii precum viziunea strategica, orientarea catre eficienta in rezultate, creativitatea si experienta in industria de retail. Le uram bun venit alaturi de noi si speram la cat mai multe proiecte de succes!”, declara George Badescu, Director Executiv al Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania.

Colaborarea cu GMP Group va sprijini AMRCR in misiunea sa de a fi un partener activ in sustinerea dezvoltarii Romaniei si de a mentine o relatie deschisa si constructiva cu institutiile statului si cu organizatiile profesionale, in acord cu nevoile consumatorilor si principiile pietei libere, pentru asigurarea unui climat comercial modern, echitabil si care vine in sprijinul economiei locale.

AMRCR este membra a Confederatiei Patronale ,,Concordia” si a organizatiei ,,EuroCommerce“ – care reprezinta retailul modern la nivel comunitar.

Point Public Affairs si GMP PR sunt parte din GMP Group, una dintre cele mai puternice retele independente de comunicare din Romania.

Despre AMRCR

Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) a fost creata in anul 2003, la initiativa unui grup de manageri de firme de comert romanesti si internationale si este o asociatie profesionala care reprezinta interesele industriei de retail din Romania.

La nivel european, AMRCR este membra EuroCommerce, in decembrie 2017 devenind membra in comitetul director al acestei organizatii ce grupeaza federatii nationale si companii din domeniul retail si comertului international din 31 de tari. Asociatia sustine faptul ca dincolo de spiritul competitiv care caracterizeaza sectorul comertului romanesc, este necesar un spatiu transparent si deschis de dialog care sa permita identificarea, dezbaterea si solutionarea problemelor de interes comun. AMRCR promoveaza interesele membrilor, iar scopul Asociatiei este acela de a promova initiative care sa stimuleze concurenta loiala intre toti comerciantii din Romania.

De la inceputul lunii martie 2019, AMRCR este prezidat de un Consiliu Director, format din cinci membri: Alina Vladoianu Teau (Mega Image), Aura Radulescu (Cora Romania), Olguta Bendeac (Decathlon), Valer Hancas (Kaufland Romania) si Tiberiu Danetiu (Auchan Retail Romania).

Despre GMP PR

Fondata in 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agentii de relatii publice din Romania. De-a lungul timpului, activitatea agentiei a fost recunoscuta local si international la competitii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award.

Printre distinctiile primite se numara „Best use of PR Evaluation”, „Newcomer European Agency of the Year”, „Best European Launch” sau „Romanian PR Agency of the year”. In 2016, agentia a fost implicata intr-o campanie considerata Campania Anului in Romania, cea in urma careia 1 iunie a devenit Zi Libera Nationala, agentia fiind distinsa cu PR Innovator of the Year si PR For Greater Good. In 2018, GMP PR s-a implicat alaturi de GMP+WEBSTYLER in campania #TraiascaCapraVecinului, medaliata cu 2 premii Gold Effie si un Bronze Effie.

Despre Point Public Affairs

Point Public Affairs este agentia de comunicare strategica si public affairs din GMP Group. Fondata in 2008, agentia are in prezent patru linii de business. Point Public Affairs ofera servicii de comunicare institutionala, lobbying, comunicare strategica, analize si cercetari de politici publice. Point Association Management ofera asociatiilor servicii complexe de administratie, de reprezentare a intereselor si de comunicare. Point Connections reuneste stakeholderii pe subiectele cele mai imporntate ale momentului in dezbateri si campanii de comunicare. Point Regional ofera servicii de consultanta strategica si public affairs in Bulgaria, Georgia, Republica Moldova si Serbia.

Pentru mai multe informatii, contactati: daniela.spiridonescu@pr.gmp.ro; 0740.038.544