Home Topics Comunicate de presa #LikeABosch: Bosch lanseaza campania de imagine IoT
#LikeABosch: Bosch lanseaza campania de imagine IoT

#LikeABosch: Bosch lanseaza campania de imagine IoT

0

Miscarea care pozitioneaza compania drept lider global in domeniul IoT

  • Bosch isi evidentiaza expertiza in domeniul IoT prin hip-hop si umor
  • Campania a debutat pe 7 ianuarie in cadrul Targului de produse electronice CES 2019 din Las Vegas
  • Directorul departamentului Management de brand, Boris Dolkhani: „Cand vorbim despre internetul lucrurilor, toate drumurile duc la Bosch”

Stuttgart, Germania /Las Vegas, Nevada, S.U.A. – „Like a Bosch” este sloganul noii campanii globale de imagine pe care furnizorul de tehnologie si servicii a lansat-o in cadrul CES, cel mai mare targ de produse electronice din lume, pe 7 ianuarie 2019 in Las Vegas. Mesajul pe care aceasta campanie doreste sa il transmita este faptul ca Bosch este cel mai mare furnizor de produse si solutii conectate. Punctul central al campaniei este un videoclip hip-hop in care protagonistul este un priceput utilizator al IoT. Bosch intra intr-o noua dimensiune prin campania sa „Like a Bosch”; abordarea si tonul semnificativ diferite marcheaza un nou pas pentru compania fondata in 1886. Campania pleaca de la o serie de videoclipuri si meme-uri pe tema „like a boss”, care au ajuns virale pe internet, atragand zeci de milioane de click-uri. Aceste videoclipuri prezinta oameni obisnuiti care realizeaza cascadorii bizare, executa actiuni sportive impresionante sau care ies din situatii neplacute cu o precizie tehnica incredibila. Campania corporativa „Like a Bosch” schimba cateva litere pentru a da un suflu proaspat acestui fenomen online. Protagonistul videoclipului Bosch este un tanar mereu stapan pe situatie datorita solutiilor conectate oferite de Bosch. Cu smartphone-ul in mana, acesta comanda autovehiculul, masina de tuns iarba sau aparatul de cafea intr-un mod inteligent, modern si increzator – controleaza totul „like a Bosch”.

Generarea unei miscari IoT virale

„Am preluat un fenomen care creeaza senzatie la nivel global in mediul online si l-am reinterpretat adaugandu-i o nota de umor”, spune Boris Dolkhani, directorul departamentului Managementul marcii Bosch. „In ceea ce priveste internetul lucrurilor, toate drumurile duc la Bosch. Acesta este mesajul clar al campaniei”. Compania urmareste sa genereze o miscare IoT virala, distribuind acest mesaj pe toate canalele de comunicare importante, pentru a ajunge la un public cat mai larg. Bosch conteaza pe cei peste 400.000 de angajati pentru a face cunoscuta aceasta campanie prin aprecierea si distribuirea videoclipurilor. Mai tarziu in acest an, vor aparea si alte videoclipuri cu produse din cele doua domenii IoT, mobilitate conectata si locuinte conectate. Campania de imagine creata de Jung von Matt, o agentie de publicitate din Hamburg, Germania, va fi derulata prin intermediul canalelor digitale si retelelor sociale.

O companie in miscare
Bosch continua sa isi consolideze pozitia de companie de top in domeniul IoT si a vandut 38 de milioane de produse conectate la internet in 2017. In prezent, 20 de procente din cei aproximativ 27.000 de dezvoltatori de software angajati la Bosch se concentreaza exclusiv pe domeniul pe IoT. Bosch se asteapta ca piata globala a IoT sa creasca cu 35 de procente pe an si sa atinga un volum anual de 250 de miliarde de dolari americani pana in 2020. Aceste perspective au determinat compania sa urmareasca obiective ambitioase, dorind ca toate dispozitivele sale electronice sa dispuna de conexiune la internet pana la acel moment. Mai mult, serviciile pe baza de date vor fi oferite pentru fiecare dispozitiv, inteligenta artificiala jucand un rol important din acest punct de vedere.

Informatii suplimentare privind campania „Like a Bosch”
iot.bosch.com

Grupul Bosch este prezent pe piata din Romania de aproximativ 25 de ani si numara peste 6.500 de angajati in cinci entitati. In anul 2017, Bosch a inregistrat un volum de vanzari de 416 milioane de euro pe piata din Romania. Pe langa centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj si unitatile sale de productie pentru Solutii de mobilitate din Cluj si din Blaj, Bosch mai opereaza si o unitate de productie de tehnica liniara, localizata de asemenea in Blaj, precum si un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) in Timisoara. In Bucuresti, Bosch opereaza un birou de vanzari pentru produsele diviziilor Solutii de mobilitate, Bunuri de larg consum si Tehnologie pentru constructii si energie. In plus, o filiala a BSH Hausgeräte GmbH, activa pe piata electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, in capitala tarii.

Mai multe informatii pe www.bosch.ro.
Grupul Bosch este un lider global in furnizarea de tehnologii si servicii. Acesta are aproximativ 402.000 de angajati in intreaga lume (status la 31 decembrie 2017). Compania a generat vanzari de peste 78.1 miliarde de euro in 2017. Operatiunile sale sunt structurate in patru sectoare de activitate: Solutii de mobilitate, Tehnologie industriala, Bunuri de larg consum si Tehnologie pentru constructii si energie. Lider in IoT, Bosch ofera solutii inovatoare pentru case inteligente, orase inteligente, mobilitate conectata si industrie conectata. Compania isi foloseste expertiza in tehnologia de senzori, software si servicii, precum si propriul cloud IoT, pentru a oferi clientilor solutii conectate integrate dintr-o singura sursa. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovatii pentru o viata conectata. Bosch sporeste calitatea vietii la nivel mondial prin produse si servicii inovatoare si care starnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creeaza „Tehnica pentru o viata.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH si cele aproape 440 de filiale si companii regionale din aproximativ 60 de tari. Prin includerea partenerilor comerciali si de service, reteaua globala de productie si vanzari Bosch acopera aproape toate tarile din lume. Baza pentru viitoarea crestere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 64.500 de angajati in cercetare si dezvoltare, in cele aproximativ 125 locatii din lume.

Pentru a afla mai multe, accesati paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,
www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse