Home Topics Comunicate de presa Imobiliarium: Segmentul rezidential middle class se vinde cel mai bine, fiind singurul care evolueaza intr-un ritm constant
Imobiliarium: Segmentul rezidential middle class se vinde cel mai bine, fiind singurul care evolueaza intr-un ritm constant

Imobiliarium: Segmentul rezidential middle class se vinde cel mai bine, fiind singurul care evolueaza intr-un ritm constant

0

Peste 80% dintre dezvoltatorii prezenti la Imobiliarium Universitate prezinta oferte middle class

Potrivit Imobiliarium, expozitia imobiliara cu cel mai mare numar de dezvoltatori – expozanti, segmentul rezidential middle class din Capitala este singurul care se afla pe un trend ascendent si mentine un ritm sustinut, fiind stabil si din punct de vedere al raportului calitate -pret. De altfel, peste 80% dintre dezvoltatorii prezenti la Imobiliarium Universitate au oferte ce se incadreaza in categoria middle – class.  

„Piata constructiilor noi rezidentiale a crescut ca numar de unitati locative, majoritatea axandu-se pe middle class, mai ales in ultimii doi ani. Aceasta tendinta este determinata si de incetinirea apetitului crescut pentru achizitii, respectiv o chibzuinta mai ridicata afisata de cumparator, atat in ceea ce tine de zona bugetara, cat si de modalitatile de constructie. Asadar, chiar daca statisticile anunta diverse efervescente ale pietei, putem afirma ca la nivel middle class acestea nu se resimt, fiind, momentan, sectorul cel mai stabil”, a declarat Adrian Stanescu, Project Manager Imobiliarium.

Potrivit reprezentantilor Imobiliarium, bugetul mediu pentru o locuinta din acest segment se situeaza intre 80.000 si 120.000 de euro, unde trebuie luati in calcul si factori precum locatia sau suprafata construita. In medie, estimarea de pret mediu este de circa 1400 euro/mp in Bucuresti, relativ mai scazut in zonele adiacente Ilfov, iar in perioada urmatoare cresterea sau scaderea va fi minima. Totodata, raportat la evolutia geografica a acestui segment, zonele de middle class care s-au dezvoltat cel mai mult in ultimii ani sunt Nordul si Estul Capitalei.

Conform specialistilor Imobiliarium, in profilul cumparatorului pe acest segment se regasesc persoanele intre 30 si 40 de ani, cu un job corporate, casatorit/a, interesat/a de un apartament de doua sau trei camere, cu un buget disponibil de peste 80.000 de euro. Printre criteriile de achizitie ale acestuia se numara locatia – in primul rand, urmata de calitatea constructiei, infrastructura – accesul facil, facilitatile din imprejurimi, precum marketuri, scoli, spitale etc.. si pretul pe metrul patrat.

Categoria de locuinte middle class va fi reprezentata de circa 80% dintre dezvoltatorii prezenti la Imobiliarium Universitate – expozitie de locuinte organizata in premiera de Imobiliarium pentru a acoperi, cu precadere, acest segment al pietei. Targul va avea loc intre 21 si 22 septembrie, in Piata Universitatii din Bucuresti.

Despre Universum Events

De peste 10 ani in industria evenimentelor, UNIVERSUM Events are ca fundament arhitectura de evenimente corporate.

Concepte proprii:

Targul Imobiliarium, inceput in 2017 ca o alternativa la clasicele evenimente de real-estate, isi propune sa faciliteze procesul de cautare si achizitie a unui imobil, cu ajutorul tehnologiei VR. Dedicat sectorului rezidential, proiectul reuneste cel mai mare numar de ansambluri noi, tinand cont de experienta acestora si istoricul lor.

GoTech World (anterior Internet & Mobile World), casa economiei digitale din Europa Centrala si de Est, cea mai ampla expo-conferinta B2B dedicata solutiilor IT si digitale din regiune;

Festivalul Bucharest Tech Week, ajuns la a patra editie, mobilizeaza comunitatea tech din Capitala pentru a incuraja inovarea si adoptarea de noi tehnologii.

MyConnector, o platforma online dedicata evenimentelor, care opereaza accesul la evenimente, de la inregistrarea online pana la accesul in eveniment.

Lagoo Snagov, locatia proprie pentru organizarea evenimentelor atat corporate cat si private, ce se intinde pe o suprafata de 60.000 mp, in mijlocul naturii.

Sub umbrela UNIVERSUM au luat forma conceptele proprii si o divizie de evenimente personalizate: M.I.C.E. (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions) si o divizie de Team Building care ofera un portofoliu cu peste 140 de activitati si concepte, ambele divizii axate pe evenimente de amploare pentru clienti.

Compania este reprezentatul unic in Romania al celei mai mari licente de team building din lume, Catalyst Global Team Building, oferind solutii pentru nevoile clientilor si asigurand experiente unice cu fiecare eveniment.