Home Topics Comunicate de presa HORNBACH: Usile de interior, articolele dedicate incalzirii si produsele pentru hobby-uri – cele mai cumparate in sezonul rece
HORNBACH: Usile de interior, articolele dedicate incalzirii si produsele pentru hobby-uri – cele mai cumparate in sezonul rece

HORNBACH: Usile de interior, articolele dedicate incalzirii si produsele pentru hobby-uri – cele mai cumparate in sezonul rece

0
  • Romanii aleg usile albe in proportie de 35%
  • Modelele de 80 cm, speciale pentru o deschidere de 90 cm a zidului, sunt in topul achizitiilor

Perioada rece este marcata de diverse proiecte de renovare si reamenajare dedicate interiorului locuintei, nefiind o vreme propice lucrarilor la exterior, potrivit Hornbach Romania, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit. Astfel, conform informatiilor companiei, romanii sunt interesati, in perioada de iarna, in principal de produsele dedicate Sarbatorilor, dar si de usile pentru interior, articolele pentru incalzirea locuintei si de cele destinate diverselor hobby-uri.

„Cu siguranta, perioada rece din an este marcata de cumparaturile dedicate Sarbatorilor de iarna. Insa romanii nu uita, in intervalul noiembrie-februarie, nici de micile proiecte de reamenajare sau decorare din interiorul locuintei. Astfel, topul produselor cumparate in acest sezon este dominat de usile de interior“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, director general al Hornbach Romania.

Acesta a subliniat ca romanii aleg, de cele mai multe ori, usi de interior de culoare alba, modele ce reprezinta aproximativ 35% din totalul produselor vandute din aceasta categorie. De asemenea, compartiv cu anii anteriori, se poate observa ca nuantele inchise, precum negru sau wenge, sunt si ele inlocuite cu variante in tonuri mai deschise, cum este cazul griurilor.

„Daca ne gandim la cele mai cerute dimensiuni, modelele de 80 cm, speciale pentru o deschidere de 90 cm a zidului, se situeaza in topul achizitiilor realizate de romani. Totusi, clientii au posibilitatea, in magazinele Hornbach, de a personaliza produsele pe care si le doresc, in functie de dimensiunile atipice ale peretilor“, a afirmat  Mugurel-Horia Rusu.

Reprezentantul companiei a mai adaugat ca, in acest moment, sortimentul Hornbach dispune de peste 30 de modele de usi pentru interior in diverse nuante – alb, gri, wenge, stejar, acacia sau lemn natur –, din materiale precum lemn, sticla sau PVC. In plus, clientii pot alege din cataloagele de comanda speciala dintr-o multitudine de modele si decoruri ce nu sunt permanent pe stoc.

Articolele destinate incalzirii locuintei sunt, de asemenea, in topul preferintelor clientilor in sezonul rece. In ceea ce priveste aceste produse, cele mai cumparate sunt caloriferele (radiatoarele) si centralele termice, alaturi de o gama variata de seminee si sobe pe lemn. Clientii manifesta un interes crescut pentru incalzirea electrica in sezonul rece, acestia cumparand aeroterme, radiatoare si sobe electrice. Deosebit de apreciate sunt si sobele pictate manual, realizate in Romania, la Medias.

„Perioada de iarna este una in care timpul petrecut in casa este mai mare, asa ca hobby-urile tind sa ocupe o buna parte din programul liber al fiecarui roman. Acesta este si motivul pentru care sezonul rece aduce in magazinele noastre o crestere a vanzarilor pentru produsele dedicate acestor pasiuni, in special articole pentru pictura si desen“, a afirmat directorul general al companiei.

Cele mai accesate servicii in sezonul rece

Din serviciile de montaj puse la dispozitia clientilor in fiecare magazin, cel de montaj al usilor de interior conduce in top pe perioada iernii. Acesta este urmat de serviciul croire perdele si de cel de inramare a tablourilor.

„Clientii care achizitioneaza produsele din magazinele noastre si care opteaza pentru instalarea profesionista vor primi o vizita a mesterului in locatia unde va avea loc montajul, pentru efectuarea masuratorilor si stabilirea datei cand acesta va fi realizat“, a explicat Mugurel-Horia Rusu.

 

Despre Hornbach Romania

Fondata in anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 159 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), Hornbach isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, Hornbach este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 21.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.