Home Topics Comunicate de presa GROHE castiga prestigiosul Red Dot Award 2021 pentru platforma digitala GROHE X
GROHE castiga prestigiosul Red Dot Award 2021 pentru platforma digitala GROHE X

GROHE castiga prestigiosul Red Dot Award 2021 pentru platforma digitala GROHE X

0
  • Platforma digitala GROHE X castiga Red Dot Award Brands & Communication Design 2021 la categoria „Solutii digitale”
  • Un inceput pentru o noua era a experientei de brand: continutul personalizat pentru grupurile tinta B2B isi gaseste locul pentru interactiune
  • Un succes complet: aproximativ 222.000 de vizitatori au explorat deja GROHE X de la lansare

 

La doar cateva luni de la lansarea hub-ului digital GROHE X,  liderul mondial de produse sanitare – GROHE, a fost distins cu renumitul premiu international – Red Dot Award Brands & Communication Design 2021 la categoria „Solutii digitale”.

Prof. dr. Peter Zec, initiator si CEO al Red Dot, a subliniat importanta solutiilor digitale pentru succesul brand-urilor si companiilor, mai ales astazi:

„In calitate de castigator al premiului, GROHE a dovedit faptul ca gandeste dincolo de tipare. Brandul stie sa actioneze rapid in perioade de criza si sa foloseasca schimbarile pentru noi abordari de design. Astfel, stapanesc provocari importante si, de asemenea, aduc o contributie valoroasa la dezvoltarea continua a societatii. ”

 

Experienta de brand de astazi si de maine

Cu GROHE X, LIXIL EMENA a dezvoltat prima platforma digitala de acest gen din industrie pentru brand-u sau de produse sanitare – GROHE, impreuna cu parteneri puternici precum VOK DAMS, IBM si D’art. Fiind un hub de continut adaptat intereselor grupurilor tinta B2B pentru prezentarea produselor, inspiratia si transferul de know-how, combinate cu oportunitati de interactiune directa cu experti, precum si oferte orientate spre servicii, cum ar fi tutoriale si evenimente de specialitate, GROHE X permite vizitatorilor sa aiba o experienta de brand personala.

De la lansarea sa la mijlocul lunii martie a acestui an, GROHE X s-a dovedit rapid a fi un succes. Numarul remarcabil de vizitatori – in prezent 2.500 zilnic – demonstreaza ca GROHE X este o solutie creativa pentru provocarile de comunicare atat de astazi, cat si din viitor. GROHE X este astfel vazut ca un motor al inovatiei in sine, servind nu ca un inlocuitor pentru comunicarea traditionala, ci ca un punct de plecare pentru o noua era de prezentare si comunicare a brand-ului in lumea B2B: GROHE X se prezinta deja ca o alternativa suficient de flexibila pentru a tine pasul cu evolutiile rapide in comunicare.

„GROHE X este mult mai mult decat un inlocuitor al evenimentelor digitale, iar cei 35.000 de vizitatori si 70.000 de vizionari din prima saptamana ne-au dat dreptate”, a precizat Jonas Brennwald, lider LIXIL EMENA si co-CEO Grohe AG. „Platforma este conceputa pentru a ne pozitiona perfect comunicarea pentru viitor. Suntem incantati ca, prin premiul Red Dot, am primit si confirmarea internationala ca am creat ceva care nu este doar bine conceput, ci si un instrument de comunicare de brand extrem de reusit. ”

 

Premiul Red Dot Award “Brands & Communication Design”

Cu aproximativ 20.000 de participari, premiul anual Red Dot Award este una dintre cele mai mari competitii de design din lume. Originile sale dateaza din 1955 si celebrul premiu Red Dot s-a impus demult ca unul dintre cele mai ravnite sigilii de calitate pentru un design bun. De la produse, comunicare de brand si proiecte creative pana la concepte si prototipuri, Red Dot Award documenteaza cele mai importante tendinte la nivel mondial.

Descoperiti mai multe informatii despre platforma GROHE X accesand acest link sau website-ul grohe-x.com 

Urmariti GROHE si pe canalele social media Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn si YouTube

 

 

Despre GROHE

GROHE este un brand de renume mondial pentru solutii complete de baie, bucatarie si accesorii si are in total peste 7.000 de angajati in 150 de tari – 2.600 din acestia se afla in Germania. Din 2014 GROHE face parte din portofoliul celui mai puternic producator japonez de produse pionierat dedicate apei si locuintelor, LIXIL. Din dorinta de a oferi „Pure Freude an Wasser”, fiecare produs GROHE urmareste valorile de brand ale calitatii, tehnologiei, designului si durabilitatii. Puncte de atractie renumite, cum ar fi GROHE Eurosmart sau seria de termostate GROHE, precum si inovatiile revolutionare, cum ar fi sistemul de apa GROHE Blue, subliniaza expertiza companiei. Concentrat pe nevoile clientilor, GROHE creeaza astfel solutii de produse inteligente, durabile, care imbunatatesc viata si ofera o valoare adaugata relevanta – si poarta garantia calitatii „Made in Germany”: cercetarea, dezvoltarea si designul sunt ancorate ferm ca un proces integrat in Germania. GROHE isi ia foarte in serios responsabilitatea sociala si se concentreaza pe economisirea resurselor. Din aprilie 2020, brand-ul de produse sanitare produce CO2 neutru*, la nivel mondial. GROHE si-a stabilit, de asemenea, obiectivul de a utiliza ambalaje de produse fara plastic pana in 2021. Numai in ultimii zece ani, mai mult de 490 de premii de design si inovare, precum si numeroase premii de sustenabilitate confirma succesul GROHE. GROHE a fost primul din industrie care a castigat premiul CSR al guvernului german si Premiul German de Sustenabilitate 2021 la categoriile ”Resurse” si ”Design”. Ca parte a campaniei de durabilitate si climat „50 de lideri sustenabili”, GROHE conduce, de asemenea, transformarea durabila.

* include proiecte de compensare CO2, mai multe pe green.grohe.com.

 

Despre LIXIL

LIXIL realizeaza produse de pionierat dedicate apei si locuintelor, care solutioneaza zilnic provocarile din viata reala, facand ca locuintele mai bune sa devina o realitate pentru toata lumea, peste tot. Bazandu-ne pe mosternirea noastra japoneza, cream tehnologii de varf si inovam pentru a face produse de inalta calitate care transforma casele. Dar diferenta LIXIL este modul in care facem acest lucru; printr-un design cu sens, cu spirit antreprenorial, cu daruire pentru imbunatatirea accesibilitatii in toate si o crestere economica responsabila. Abordarea noastra prinde viata prin branduri de top din industrie, printre care INAX, GROHE, American Standard si TOSTEM. Aproximativ 55.000 de colegi care opereaza in peste 150 de tari sunt mandri sa faca produse care ating viata a peste un miliard de oameni in fiecare zi. Aflati mai multe pe www.lixil.com.