Home Topics Comunicate de presa FASHION HOUSE Outlet Centre Militari aniverseaza 12 ani
FASHION HOUSE Outlet Centre Militari aniverseaza 12 ani

FASHION HOUSE Outlet Centre Militari aniverseaza 12 ani

0
  • FASHION HOUSE Militari a atras peste 13 milioane de vizitatori, pana in prezent
  • Outletul gazduieste peste 80 de marci internationale de top, care ofera reduceri de pana la 70%, pe tot parcursul anului
  • 60 de magazine de brand sunt amplasate pe o suprafata de 14.000 mp
  • FASHION HOUSE Militari face parte din West Park Retail-Militari, un proiect de peste 40 de milioane de euro al Liebrecht & wooD Group

 

FASHION HOUSE Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, aniverseaza 12 ani de prezenta pe piata din Romania. Odata cu deschiderea FASHION HOUSE Outlet Centre din Militari si a primei sale investitii in Bucuresti, in decembrie 2008, Grupul FASHION HOUSE a inaugurat si un concept nou de centre de tip outlet, situate in parcuri de retail mai mari, care s-a dovedit a fi un real succes.

FASHION HOUSE Outlet Centre Militari s-a impus rapid ca destinatie de smart shopping pe harta comerciala a Bucurestiului, fiind primul centru de tip outlet deschis in Romania si cea mai promitatoare inaugurare a Grupului, la acea vreme.

FASHION HOUSE Outlet Centre Militari face parte din West Park Retail-Militari, un proiect de peste 40 de milioane de euro, realizat de Liebrecht & wooD Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori imobiliari din Europa. Spatiul total disponibil in outlet depaseste 14.000 de metri patrati, avand peste 80 de marci internationale si nationale de top si 60 de magazine de brand, in care lucreaza aproximativ 250 de angajati.

In ultimii 12 ani, la FASHION HOUSE Militari au venit peste 13 milioane de vizitatori, atrasi de reduceri zilnice de pana la 70%, desfasurate pe tot parcursul anului. De asemenea, consumatorii s-au putut bucura de peste 180 de promotii periodice, care au adus oferte si mai atractive din punct de vedere al raportului calitate-pret. Aproximativ 15 milioane de produse au fost vandute, din 2008 pana in prezent, cele mai cautate fiind articolele sportive, incaltamintea, dar si imbracamintea casual.

Businessul de tip outlet a castigat o mare popularitate in ultimii ani. Performanta FASHION HOUSE Outlet Centre Militari este o dovada a acestei tendinte ascendente. Probabil cea mai semnificativa evolutie este reprezentata de valoarea medie a unei tranzactii pe client, care s-a dublat din 2008 pana in prezent, ceea ce demonstreaza ca cei care ne viziteaza gasesc la noi o gama larga de produse, cu reduceri extrem de atractive, de pana la 70%. De asemenea, am observat si o crestere semnificativa a ratei de conversie, de la 65% in 2008, la peste 75% in prezent, iar in timpul campaniilor noastre Super Outlet Shopping Day, rata de conversie a urcat pana la 100%. Vom continua sa extindem mixul de branduri si sa oferim valoare adaugata clientilor nostri, inovand viitorul experientei de cumparaturi”, a declarat Cornelia Nicolae, director operatiuni de retail al Grupului FASHION HOUSE in Romania.

Marcam nu doar a 12-a aniversare a FASHION HOUSE Militari, ci si 12 ani de succes continuu pe piata romaneasca, ceea ce dovedeste expertiza excelenta a echipei noastre si vasta experienta in dezvoltarea si administrarea centrelor de tip outlet. Odata cu deschiderea FASHION HOUSE Outlet Militari, in urma cu 12 ani, am stabilit un nou standard pe piata locala de retail si suntem mandri sa vedem ca impreuna cu brandurile noastre partenere am reusit sa consolidam imaginea FASHION HOUSE Militari ca destinatie de smart shopping, a declarat Brendon O’Reilly”, Managing Director, FASHION HOUSE Group.

FASHION HOUSE Militari si-a actualizat constant mixul de branduri in ultimii 12 ani. Recent, outletul a deschis cea de-a treia faza, adaugand noi branduri renumite in galeria de peste 2.600 de metri patrati.

Printre marcile prezente cu magazine in FASHION HOUSE Outlet Centre Militari se numara adidas, Puma, Sizeer, Otter, US Polo, Under Armour, Stefanel, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Killtec sau Tom Tailor.

Grupul FASHION HOUSE continua investitiile in Romania, urmand ca in martie 2021 sa inaugureze al doilea centru de tip outlet din Bucuresti. Cu o suprafata de 13.000 mp, FASHION HOUSE Pallady (iesirea pe autostrada A2) va gazdui 60 de magazine, iar peste 50% din suprafata este deja inchiriata.

 

Despre FASHION HOUSE Group

FASHION HOUSE Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucatori din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator si operator de outleturi din ECE si Rusia, cu experienta dovedita in proiectarea, dezvoltarea, finantarea, inchirierea, operarea si administrarea centrelor de tip outlet.

Portofoliul de proiecte realizate de catre FHGR include sase centre outlet FASHION HOUSE de succes in Polonia, Romania si Rusia.

Primul centru outlet FASHION HOUSE s-a deschis in 2004 in orasul polonez Sosnowiec, in apropiere de Katowice. In prezent, centrele outlet FASHION HOUSE pun la dispozitie in fiecare an peste 250 de marci internationale celor 10 milioane de clienti in trei unitati din Romania si Rusia, cu o suprafata totala de aproximativ 50.000 mp. Un al saptelea centru outlet FASHION HOUSE este, in prezent, in curs de dezvoltare in Bucuresti si urmeaza sa fie deschis in martie 2021.

FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeana de dezvoltare imobiliara.

 

Pentru mai mult informatii, va rugam sa accesati:

www.fashionhouse.ro
https://www.facebook.com/FashionHouseOutletCentreMilitari
linkedin.com/company/fashhousegroup