Home Articole eMAG Ungaria țintește vânzări de un miliard de euro pe piața din Ungaria prin fuziunea cu Extreme Digital
eMAG Ungaria țintește vânzări de un miliard de euro pe piața din Ungaria prin fuziunea cu Extreme Digital

eMAG Ungaria țintește vânzări de un miliard de euro pe piața din Ungaria prin fuziunea cu Extreme Digital

0

eMAG se extinde astfel în alte cinci țări: Cehia, Slovacia, Slovenia, Croația și Austria

București, 21 martie 2019 – eMAG Ungaria și Extreme Digital, cei doi lideri ai comerțului online din Ungaria, anunță fuziunea, dând astfel naștere uneia dintre cele mai importante companii de ecommerce din Europa Centrală și de Est capabilă să concureze cu retailerii offline și online globali.

„Acest parteneriat reprezintă o recunoaștere a scalabilității și calității tehnologiilor eMAG dezvoltate în ultimii zece ani. Avem certitudinea că dezvoltarea eMAG în regiune se va intensifica în urma acestei fuziuni, creând premisele extinderii în țările unde Extreme Digital deja activează”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG. “Extreme Digital a fost fondat în 2001 de către Balázs Várkonyi și Gyula Kelemen, cei mai puternici antreprenori din zona de tehnologie din Ungaria. Experiența lor, alături de tehnologia și know-how-ul eMAG, ne vor ajuta să construim cea mai mare companie locală de tehnologie, cu o țintă de un miliard de euro în șase ani”.

În urma fuziunii, eMAG România va deveni acționar majoritar al noii entități, cu 52% din acțiuni, restul de 48% revenind acționarilor Extreme Digital. Finalizarea tranzacției este condiționată de primirea acordului autorităților de concurență.

Balázs Várkonyi, în calitate de CEO, și Gyula Kelemen, în calitate de CFO, alături de Cătălin Diț, actualul Country Manager al eMAG Ungaria, vor conduce noua companie cu sediul la Budapesta. Tehnologia folosită în Ungaria și în cele cinci țări noi (Cehia, Slovacia, Slovenia, Croația și Austria) va fi cea dezvoltată de eMAG.

Pentru partenerii din Marketplace, eMAG devine astfel o poartă către scalarea și internaționalizarea afacerilor, în timp ce pentru clienții din Ungaria se traduce în mai multe beneficii: acces la un număr mai mare de produse, prețuri mai bune, comoditate mai mare prin servicii de livrare și retur la standarde înalte.

Extreme Digital este un jucător important pe piața de retail din Ungaria, care folosește un model de afaceri hibrid ce îmbină comerțul online cu cel offline. Astfel clienții pot primi offline produsele pe care le-au comandat online, în cele 16 magazine pe care le deține.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România care exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 17 ani eMAG investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.