Home Topics Comunicate de presa eMAG: 20% din livrarile din Bucuresti au loc prin easybox
eMAG: 20% din livrarile din Bucuresti au loc prin easybox

eMAG: 20% din livrarile din Bucuresti au loc prin easybox

0
  • Cea mai valoroasa comanda livrata la easybox a fost de 13.000 lei
  • Clientul care a cumparat cel mai mult cu livrare la easybox a platit in total 50.000 lei
  • Clientul cu cele mai multe comenzi a deschis 200 de sertare la easybox
  • Clientii au cumparat din peste 1.000 de categorii de produse
  • Ridicarea unui colet prin easybox reduce consumul de dioxid de carbon cu minim 20,5% fata de metoda traditionala de livrare

In contextul unui peisaj urban tot mai aglomerat si imprevizibil, clientii opteaza din ce in ce mai mult pentru livrarea la easybox. Cea mai noua modalitate de livrare de la eMAG a adus mai multa rapiditate si libertatea de a putea ridica comanda in orice zi a saptamanii, la orice ora din zi sau din noapte. Astfel, clientii eMAG au efectuat comenzi din peste 1.000 de categorii cu livrare la easybox in primul an de la lansare. Doar in Bucuresti, unul din cinci clienti a preferat aceasta modalitate de livrare.

„eMAG a dezvoltat aceasta modalitate de livrare pornind de la ce isi doresc clientii: livrare rapida, predictibilitate si flexibilitate in privinta momentului in care isi pot primi comanda, precum si un proces rapid de ridicare. Clientii care aleg livrarea la easybox sunt in general oameni ocupati, care pretuiesc timpul si sunt deschisi catre inovatie. Pe masura ce infrastructura easybox se va extinde, ne asteptam sa fie adoptata rapid de catre toate categoriile de clienti”, a declarat Radu Ilinof, director customer experience eMAG.

Potrivit unei analize eMAG, jumatate dintre comenzile cu livrare la easybox sunt ridicate in intervalul 12.00-18.00, iar 85% sunt ridicate in 24 de ore. Cea mai valoroasa comanda cu livrare la easybox din acest an a fost de 13.000 lei, iar clientul care a cumparat cel mai mult a platit in total 50.000 lei. Recordul pentru cel mai scurt timp petrecut de o comanda in sertarul easybox a fost de 55 de secunde. De asemenea, clientul de top a avut nu mai putin de 200 de comenzi in ultimele 12 luni, in medie patru comenzi pe saptamana, cu livrare la easybox.

Pe langa comoditatea si usurinta de  utilizare pe care o ofera clientilor, easybox-urile au si o componenta ecologica. Potrivit studiilor, ridicarea unui colet prin intermediul easybox-ului reduce consumul de dioxid de carbon cu cel putin 20,5% fata de metoda traditionala de livrare a coletului prin intermediul serviciilor de curierat. Astfel, in loc sa faca 50 de drumuri pentru 50 de colete, o masina care livreaza la easybox va face unul singur. La easybox pot fi comandate toate produsele de dimensiuni mici si medii vandute de eMAG sau de partenerii eligibili.

Cele mai incapatoare easybox-uri:

  • easybox Swan Office Park Voluntari – 200 de sertare
  • easybox showroom Crangasi – 140 de sertare
  • easybox Plaza Mall Bucuresti – 100 de sertare

Cele mai populare easybox-uri din Bucuresti

  • easybox OMV Berceni
  • easybox showroom eMAG Crangasi
  • easybox OMV Bellu

Cele mai populare easybox-uri din tara

  • easybox OMV Marasti (Cluj)
  • easybox showroom eMAG (Timisoara)
  • easybox OMV Nicolina (Iasi)

Cele mai populare categorii de produse livrate la easybox

  • Scutece si accesorii pentru bebelusi – 15.000 bucati
  • Telefoane mobile si accesorii – 13.000 bucati
  • Periferice pentru PC si laptopuri – 10.000 bucati
  • Detergenti si produse de curatenie – 8.000 bucati
  • Periute de dinti electrice – 5.000 bucati

Topul celor mai populare produse livrate la easybox

  • Tigaile Tefal
  • Cafeaua boabe Lavazza
  • Bratarile de fitness Xiaomi
  • Scutecele Pampers
  • Detergentul capsule Ariel 3 in 1 PODS

eMAG a lansat easybox in noiembrie 2018, iar anul acesta compania are in plan sa ajunga la 300 de lockere pana pe 15 noiembrie, de Black Friday si la 1.000 pana la finalului lui 2020. Compania planifica totodata sa puna la dispozitia clientilor serviciul de retur in easybox incepand cu luna februarie.

Despre eMAG

Companie romaneasca fondata in 2001, eMAG este un pionier al pietei de comert online din Romania care exporta know-how si tehnologie romaneasca in Bulgaria, Ungaria si Polonia. De 18 ani eMAG investeste constant in servicii bazate pe tehnologii dezvoltate in Romania, care ajuta clientii sa economiseasca timp si bani. Cu o gama de produse in continua crestere atat prin oferta proprie, cat si prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate cauta si comanda orice, de oriunde. Clientii beneficiaza de servicii cu valoare adaugata precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finantare in rate prin eCredit, aplicatia de mobil si cardul de cumparaturi eMAG de la Raiffeisen Bank.