Home Topics Comunicate de presa Despre responsabilitate sociala si sustenabilitate, la cea de-a 7-a editie a CSR OVERVIEW 2019
Despre responsabilitate sociala si sustenabilitate, la cea de-a 7-a editie a CSR OVERVIEW 2019

Despre responsabilitate sociala si sustenabilitate, la cea de-a 7-a editie a CSR OVERVIEW 2019

0

Pe 5 decembrie 2019, BusinessMark va invita la CSR OVERVIEW, eveniment ce va avea loc la Hotel InterContinental Bucuresti.

In contextul in care responsabilitatea sociala si sustenabilitatea sunt concepte tot mai importante pentru societate, angajati si consumatori, pentru companii – fie ele mici sau branduri internationale puternice – acestea au devenit conditii obligatorii care le pot asigura succesul de maine.

De aceea, speakerii invitati la acest eveniment vor aborda subiecte precum:

  • BRAND REFLECTION. Modul in care companiile isi definesc responsabilitatea sociala face parte, cu o importanta tot mai mare, din strategia de imagine de brand. Cum conectam principiile de branding pe care dorim sa le transmitem consumatorilor cu actiunile de responsabilitate sociala si abordarea sustenabila?
  • NEXT GEN. Noile generatii acorda o atentie tot mai mare principiilor sustenabile, sociale, de mediu. Sunt companiile pregatite sa raspunda intrebarilor noilor consumatori, angajati si colaboratori?
  • INVEST AND PROGRESS. Ce rol au investitiile din zona de CSR si sustenabilitate la nivel de strategie de business? Putem spune ca se pune problema regandirii proceselor companiilor, de la productie, distributie, ambalare la politica aplicata in raport cu angajatii, caracteristicile produselor, reteaua de furnizori, etc.? Care sunt efectele pe termen lung ale neluarii de masuri in aceasta privinta?
  • BUSINESS ACTIVISM. Care este rolul mediului de business la nivel de activism politic si social. Cum este vazut acest concept la nivelul Romaniei? Dar a nivelul UE? Limite, oportunitati si pastrarea echilibrului cu obiectivele de business.
  • LEADING WITH PURPOSE. Intr-un mediu de business in schimbare, „disruptiv”, a conduce cu un scop pare a readuce companiile in conexiune cu valorile fundamentale ale societatii. Cum definim acest „scop” in coordonare cu obiectivele de business si cum se reflecta acesta in intreaga experienta cu brandul?

Vor fi alaturi de noi:

  • DANA DOBRESCU, Corporate & Government Affairs Manager, MONDELEZ ROMANIA;
  • MIRCEA ILIE, Sustainability Leader, IKEA ROMANIA;
  • GEORGIANA MIRON, Director Marketing, Comunicare si Servicii Clienti, GROUPAMA ASIGURARI;
  • ANNELIESE BAUER, Director Departament Comunicare si Marketing, GENPACT EUROPA;
  • LUIZA DOMNISORU, Director Departament Comunicare si CSR, GRUPUL DIGI;
  • GEANIN SERBAN, Executive Director,GREENPOINT MANAGEMENT;
  • RALUCA BUTURCA, Manager, Schimbari Climatice si Sustenabilitate, EY ROMANIA;
  • ALEXANDRA MAIER, Senior Corporate Social Responsibility Specialist, ING ROMANIA;
  • DAMIEN THIERY, Director General, ATELIERE FARA FRONTIERE;
  • NICOLETA DELIU, Head of Communication, BCR.

Mark your B2B opportunity, alaturi de BusinessMark. Detalii despre agenda evenimentului, program si bilete, aici.

Un eveniment organizat de BusinessMark, sustinut de: Mondelez Romania, GreenPoint Management si EY Romania.

Cu sustinerea: CCIFER – Camera Franceza de Comert si Industrie din Romania, BCCBR – Billateral Chamber of Cmmerce Bulgaria – Romania, CCIRI – Camera de Comert Romania – Israel, BRCC – Camera de Comert si Industrie Romania – Marea Britanie, Asociatia Autism Voce

Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM

BusinessMark sprijina: Plantam Fapte Bune in Romania, The Social Incubator

Parteneri media:  Green Report, Revista Bulevard, Transilvania Business, DeBizz, LivePR, Clujul de Buzunar, Curierul National, Jurnalul de Afaceri, Financial Market,  Portal Management, Monitorul de Fagaras, AntreprenorinRomania.ro, administratie.ro, MoneyBuzz, MATEK, rbe connect, Prwave, Inturda.ro, infoOradea.ro, Depozitinfo.ro, Birouinfo.ro, Business24, Financiarul.ro, Ziare.com, spatiulconstruit.ro, Manager Express,  global manager, Business Press, PR Box, Social Media Romania.

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem sa oferim mediului de afaceri romanesc un spatiu profesionist de discutii si networking. Combinand  metode de comunicare si business matchmaking, oferim partenerilor nostri modele de dezvoltare complexe, conectandu-i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.