Home Articole Cum cresti notorietatea businessului tau daca esti la inceput de drum  
Cum cresti notorietatea businessului tau daca esti la inceput de drum  

Cum cresti notorietatea businessului tau daca esti la inceput de drum  

0

In fiecare zi apar noi businessuri, iar acest lucru inseamna ca exista sanse mai mari ca tu sa castigi competitori. Deoarece exista o multime de trucuri la care lumea apela zi de zi pentru a face brandul lor mai popular si a ramane in top, este necesar sa iti imbunatatesti periodic businessul. 

Acest lucru poate fi posibil atat prin a apela la metode costisitoare care iti vor aduce rapid notorietate, precum colaborarile cu persoanele influente, cat si prin mici detalii pe care consumatorii le observa si care ii transforma in clienti fideli. Daca ai inceput un business nou si nu iti permiti sa platesti sume imense pentru publicitate, iata cateva metode prin care poti castiga mai multi clienti si iti poti face produsele mai populare.

 

Fii prezent pe retele de socializare si grupuri

Nu, nu este nevoie sa apelezi in permanenta la reclamele platite. Daca alegi totusi sa folosesti aceasta tehnica, iti sugeram sa apelezi la o echipa de specialisti care pot interpreta corect rezultatele si pot optimiza periodic reclamele tale in functie de schimbari.

Insa, daca nu vrei sa apelezi la reclamele platite, simpla prezenta pe grupurile de socializare cu potentiali cumparatori ai produselor pe care tu le vinzi poate face o diferenta drastica in vanzari. Posteaza zilnic pe pagina ta si pe grupurile de pasionati cele mai interesante noutati despre produsul tau. 

Fie ca este vorba de pret, noi produse sau imbunatatirea celor vechi, asigura-te ca lumea stie toate aceste detalii. Foloseste poze cu o calitate inalta, scrie un text creativ si scurt si introdu bradul tau pe social media! Aceasta tehnica da rezultate mai bune decat te astepti!

 

Foloseste scotch personalizat

Ai auzit bine, unul din cele mai importante elemente atunci cand prezinti o noua afacere publicului este atentia la detalii. Apeleaza la o firma care iti poate crea scotch personalizat pentru brandul tau. Acest artificiu va face o mare diferenta in relatia dintre brand si consumator. Un pachet sigilat cu un scotch ce prezinta identitatea de brand, culorile reprezentative, logo-ul etc. va fideliza clientii si va oferi un plus de incredere in serviciile pe care le oferi. 

Ofera cadouri in pachete 

In functie de produsul pe care il vinzi, poti apela pentru inceput la plasarea unor mici cadouri in pachete. Daca, spre exemplu, ai pornit un business de lumanari handmade, poti include in comenzile tale o mostra dintr-o mini lumanare cu un parfum nou. Astfel, clientii tai se vor bucura de un cadou neasteptat din partea ta, le va fi adus la cunostinta noul produs si vor creste considerabil sansele ca ei sa mai apeleze la serviciile tale si chiar sa te recomande si altora.

Organizeaza giveaways 

Acest fenomen nu se va demoda niciodata. Trebuie, totusi, sa te asiguri ca produsul sau serviciul pe care il oferi este atat de cautat incat lumea si-ar rupe din timp pentru a se inscrie. Daca inca nu esti sigur ca brandul tau este destul de cunoscut, poti incerca sa apelezi la colaborarile cu alte persoane influente mai cunoscute. Daca produsele voastre s-ar completa, ai avea un avantaj si mai mare. 

Cere sfaturi 

Indiferent daca esti sau nu la inceput de drum, cere sfaturi persoanelor care au mai multa experienta. Internetul iti ofera posibilitati nelimitate, iar daca ai epuizat toate articolele cu sfaturi, incepe sa trimiti mesaje altor branduri pe care le aprecizi. Daca esti sincer, direct si politicos, cel mai rau lucru care s-ar putea intapla este sa te lovesti de un refuz. Curaj! Nu ai nimic de pierdut.