Home Topics Comunicate de presa Construirea terasei si montajul pavajului – tema lunii aprilie la HORNBACH
Construirea terasei si montajul pavajului – tema lunii aprilie la HORNBACH

Construirea terasei si montajul pavajului – tema lunii aprilie la HORNBACH

0

Pe parcursul lunii aprilie, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, pune la dispozitia clientilor sai o gama completa pentru construirea terasei si montarea pavajului, oferind cele mai noi articole care faciliteaza implementarea proiectului. Pentru a veni in ajutorul pasionatilor, specialistii HORNBACH propun si cateva directii ajutatoare pentru cei care incep un astfel de proiect.

„Sosirea sezonului cald determina tot mai multe persoane care locuiesc la curte sa se aventureze in activitati destinate amenajarii acestui spatiu. Materialele necesare amenajarii terasei cunosc cresteri in fiecare an, ceea ce demonstreaza o apetenta din ce in ce mai crescuta a romanilor pentru astfel de proiecte. Tocmai de aceea, pentru a veni in intampinarea preferintelor din ce in ce mai diversificate ale clientilor, HORNBACH prezinta o gama inovatoare de articole, alaturi de sfaturile avizate ale consultantilor din magazine“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH Romania.

Potrivit specialistilor HORNBACH, pentru construirea terasei sunt disponibile numeroase posibilitati de proiectare si materiale, precum lemnul de terasa, piatra naturala (dale), profilele WPC si diverse tipuri de pavaje. Indiferent de varianta aleasa, prima recomandare a consilierilor companiei este ca terasa trebuie sa se integreze bine in peisajul general al gradinii si sa nu fie foarte mica, pentru a oferi spatiu pentru vizitatori si gratar.

WPC-ul (Wood-Polymer-Composite) este un material compozit inovator, prelucrat termoplastic din fibre de lemn si polipropilena ecologica, cu aspect de lemn superior calitativ, care nu formeaza fisuri si aschii, permite mersul fara incaltaminte, fiind, totodata foarte usor de intretinut. Acesta este antiderapant atat in stare umeda, cat si in stare uscata, este ecologic si foarte rezistent. La randul sau, lemnul de terasa ofera un aspect special spatiului de relaxare, avand o calitate de top in ceea ce priveste designul, suprafata si stabilitatea, beneficiind de controale permanente de calitate, efectuate de catre institutii de verificare independente.

Piatra naturala poate fi aleasa in functie de designul dorit – natural si elegant, aspect mediteranean, aspect antic si elegant etc. Aceasta este foarte robusta si rezistenta la inghet, nu este alunecoasa nici in conditii de umezeala, nu se decoloreaza si este foarte usor de intretinut. O alta varianta optima pentru terasa o reprezinta pavajele, printre avantajele acestora numarandu-se varietatea de culori si forme, rezistenta la trafic intens si la inghet, suprafata antiaderenta si rapiditatea montajului.

Potrivit specialistilor HORNBACH, acest proiect trebuie privit in ansamblu, iar elemente componente alese cu grija. In acest sens, pentru stabilirea cantitatilor necesare, se recomanda consultarea unui specialist din magazin, iar pentru cei care nu indraznesc sa faca singuri acest lucru, HORNBACH le pune la dispozitie servicii de montaj cu garantie de 2 ani a lucrarii.

Pentru mai multe sfaturi legate de construirea terasei si montarea pavajului, in magazinele HORNBACH, in zona special amenajata pentru proiect, consultantii vor oferi informatii avizate celor interesati, pe tot parcursul lunii aprilie. Mai multe detalii gasiti pe site-ul www.hornbach.ro.

Despre HORNBACH Romania

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 158 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 20.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.