Home Topics Comunicate de presa Conceptul Drive In din magazinele HORNBACH – succesul unui proiect complet si complex de constructii si amenajari
Conceptul Drive In din magazinele HORNBACH – succesul unui proiect complet si complex de constructii si amenajari

Conceptul Drive In din magazinele HORNBACH – succesul unui proiect complet si complex de constructii si amenajari

0

Potrivit specialistilor HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit din Romania, romanii prefera sa achizitioneze articole din Drive In, locul unde gasesc toate materialele necesare realizarii unui proiect complet si complex. Zonele Drive In din magazinele HORNBACH au, in medie, 8.500 mp, cea mai mare suprafata intalnita in magazinele de profil, si reunesc aproximativ 5.000 de articole.

Fie ca au in plan realizarea unor proiecte ample, fie ca doresc sa-si reamenajeze locuinta sau gradina, profesionistii aleg zona de Drive In, unde stiu ca pot gasi simplu si rapid toate materialele necesare. Astfel, tot procesul de cumparare – de cele mai multe ori dificil din cauza materialelor de constructii voluminoase si grele – nu mai reprezinta un impediment pentru acestia.

„In Romania, HORNBACH a venit cu initiativa implementarii acestui concept din dorinta de a le oferi clientilor posibilitati atractive de achizitionare a unor produse, care prin dimensiune si greutate reprezinta o provocare. Clientii, majoritar persoane care dezvolta proiecte de tip DIY, mesteri sau profesionisti din domeniul constructiilor, au identificat imediat avantajele cumparaturilor din Drive In, respectiv posibilitatea incarcarii direct de pe raft in propria masina si varietatea sortimentului existent“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al HORNBACH Romania.

HORNBACH vine in intampinarea clientilor cu zone de Drive In in toate cele sase magazine ale retelei – din Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), Brasov, Timisoara si Sibiu -,  care au, in medie, 8.500 mp si reunesc aproximativ 5.000 de articole, toate la preturi mereu mici si de o calitate ridicata, printre care se numara, de exemplu, tuburi de canalizare si drenaj, membrane hidroizolatoare, polistiren extrudat, acoperisuri, materiale diverse la sac, tencuieli, mortare, lambriuri, cherestea uscata si verde, dusumele, placi de lemn si gips-carton, izolatii, caramizi si blocuri BCA, dale, pavaje, diferite tipuri de nisip sau pietris etc. Asadar, clientii pot achizitiona cu usurinta un proiect complet, precum izolarea fatadei, montarea terasei sau amenajarea unei gradini de vara etc., respectiv toate materialele necesare realizarii acestuia.

Pe langa facilitarea procesului de achizitie in sine, unul dintre principalele motive pentru care romanii frecventeaza din ce in ce mai mult aceasta zona este suprafata mare a Drive In-ului, respectiv posibilitatea de a intra in acest spatiu cu diferite tipuri de masini, de la autoturisme pana la camioane de 12 tone, special destinate proiectelor de mare anvergura. Totodata,  pentru cei care nu pot transporta toate cumparaturile dorite cu masina personala, HORNBACH le pune la dispozitie servicii de transport. Astfel, clientii pot alege ca produsele sa le fie livrate direct acasa, pot inchiria o masina sau un camion de 3,5 tone ori pot folosi gratis remorca HORNBACH.

„In aceasta perioada lucram la extinderea Drive In-ului din Sibiu. La momentul deschiderii, dat fiind faptul ca am preluat un magazin deja existent, acesta avea o suprafata mai mica si, pentru a le oferi clientilor nostri aceleasi avantaje indiferent de locul unde suntem prezenti, dorim sa il aducem la standardul celorlalte magazine HORNBACH“, a mentionat Mugurel-Horia Rusu, Director General al companiei.

Pe langa cele trei articole aflate in topul achizitiilor din Drive In – caramida, pavajele si tigla -, romanii cumpara in numar mare si materiale de izolare a locuintei (polistiren, vata de sticla si bazaltica, folii speciale), placi din gips-carton performante, lemn si cherestea de calitate, precum si articole ambalate in saci, indispensabile pentru orice constructie durabila (ciment, glet, adezivi pentru gresie si faianta). Tot din Drive In clientii pot achizitiona produsele auxiliare proiectelor, precum roabe, betoniere, scari sau remorci, pentru a-si realiza propriul proiect de la inceput pana la sfarsit. In plus, pe tot parcursul vizitei lor in Drive In clientii sunt indrumati si pot solicita informatii avizate consultantilor.

Conceptul de Drive In a fost lansat de compania HORNBACH in Germania, in 1991, la Dresda, cu scopul declarat de a oferi un context facil, confortabil si eficient pentru achizitia bunurilor cu greutati si dimensiuni mari.

Despre HORNBACH Romania

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 158 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul Drive In (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 20.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.