Home Topics Comunicate de presa Brandurile poloneze continuă să intre pe piața din România Retailerul 50 Style a deschis primul magazin în Iris Titan Shopping Center
Brandurile poloneze continuă să intre pe piața din România  Retailerul 50 Style a deschis primul magazin în Iris Titan Shopping Center

Brandurile poloneze continuă să intre pe piața din România Retailerul 50 Style a deschis primul magazin în Iris Titan Shopping Center

0

București, 29 noiembrie 2018: Retailerul polonez de echipamente sportive, 50 Style, a deschis în luna octombrie primul magazin din România, în centrul comercial Iris din cartierul bucureștean Titan, pe o suprafață de 315 mp. Intrarea acestui jucător pe piața locală confirmă estimările specialiștilor companiei de consultanță imobiliară Colliers International Romania cu privire la dorințele brandurilor poloneze de extindere în zona est-europeană, în special în România, unde consumul a crescut continuu în ultimii ani.

Numărul retailerilor din Polonia a crescut în mod accelerat în ultima perioadă, astfel că, și în România, aceste branduri sunt cele care au planuri de extindere mai ambițioase față de altele prezente deja aici. Nișa de produse oferite de acestea variază de la fashion și încălțăminte la produse și îmbrăcăminte sportive, încadrându-se la toate gamele de preț.

Acoperirea foarte bună de care brandurile poloneze se bucură în piața de origine, cumulată cu rezultatele economice bune înregistrate de Polonia, le-a permis acestora să se orienteze și către alte piețe cu potențial din estul Europei. Cu o poziționare foarte bună, România este a doua piață din regiune ca mărime, similară cu cea poloneză, cu un consum susținut de creșterea salariilor și în care brandurile poloneze și-au stabilit deja o prezență puternică pe zona de fashion și nu numai. Toți acești factori au creat contextul perfect pentru ca un jucător precum 50 Style să se alăture celorlalte branduri prezente deja aici”, a declarat Brîndușa Grama, Associate Retail Agency în cadrul Colliers International Romania.

50 Style face parte din grupul polonez Marketing Investment Group și are peste 140 de magazine deschise în Polonia și Lituania. Recent, retailerul a intrat și pe piața din Ungaria.

România se dezvoltă rapid, iar dinamica pieței se remarcă în întreaga regiune a Europei Centrale și de Est. În ciuda prezenței încă scăzute, recepția brandurilor noastre în România este foarte bună, ceea ce confirmă convingerea noastră că apetitul este puternic justificat. Importante sunt și mărimea țării și potențialul valoros, care nu este concentrat doar în Capitală, ci acoperă și alte centre mari – Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Craiova sau Iași. Vedem, de asemenea, oportunități deosebite în orașele mai mici, din care industria de retail ne dă semnale pozitive despre potențialul lor. România este unul dintre obiectivele noastre de dezvoltare în următorii ani, atât pentru Sizeer, cât și pentru 50 Style. În plus, ne concentrăm pe acoperirea piețelor pe care suntem deja prezenți, inclusiv Estonia, Lituania, Letonia, Cehia, Slovacia și Ungaria”, a declarat Rafał Pierzchniak, International Leasing Manager în cadrul 50 Style.
Pe lângă 50 Style, din grupul Marketing Investment Group face parte și Sizeer, un lanț de magazine multibrand tot din zona de echipamente sportive. Pe piața din România, Sizeer a deschis deja 3 magazine de la începutul lui 2018, Colliers International Romania intermediind cele trei tranzacții de închiriere în centrele comerciale Sun Plaza, Mega Mall și Parklake.

Dintre brandurile poloneze aflate în plină expansiune se numără și grupul LPP, care a adus în România cinci branduri – Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp şi House – și care a închiriat, cu ajutorul Colliers, o suprafață de 22.100 mp într-un proiect care este în curs de dezvoltare de către compania belgiană WDP în localitatea Ștefăneștii de Jos, din județul Ilfov pentru a sprijini activităţile de e-commerce ale grupului polonez. De asemenea, mai sunt prezente Pepco, cu 204 magazine deschide la nivel național, CCC cu peste 50 de magazine și 4F cu 4 magazine.

Despre Colliers International

Colliers International Group Inc. (NASDAQ: CIGI) (TSX: CIGI) este unul dintre liderii globali în domeniul consultanței imobiliare, cu peste 13.000 specialiști care lucrează în 69 de țări. Colliers este compania globală de servicii imobiliare și de administrare a investițiilor cu cea mai rapidă creștere, cu venituri corporate de 2,3 mld. dolari (2,7 mld. dolari inclusiv afiliați) în 2017. Cu o cultură întreprinzătoare și cu o echipă valoroasă, specialiștii Colliers oferă o gamă largă de servicii clienților finali, dezvoltatorilor și investitorilor din întreaga lume, iar prin intermediul platformei de servicii de gestionare a investițiilor au sub administrare active ale celor mai respectați investitori imobiliari instituționali, cu o valoare totală de peste 25 mld. dolari.

Specialiștii Colliers gândesc diferit, împărtășesc idei excelente și oferă sfaturi inovative care ajută clienții să accelereze succesul. Colliers International a fost inclusă în top 100 companii outsourcing de către International Association of Outsourcing Professionals pentru 13 ani consecutiv, mai mult decât oricare altă companie de consultanță imobiliară. Compania Colliers a fost, de asemenea, considerată cel mai bun property manager la nivel global de către Commercial Property Executive pentru doi ani la rând.

Compania Colliers este condusă de o echipă de management experimentată, cu dețineri importante de acțiuni și cu un istoric dovedit, aducând acționarilor randamente anualizate de peste 20% pentru mai mult de 20 de ani.

Mai multe detalii despre Colliers International pe www.colliers.ro