Home Topics Evenimente Departamentul financiar, prin prisma a 28 de lideri din domeniu
Departamentul financiar, prin prisma a 28 de lideri din domeniu

Departamentul financiar, prin prisma a 28 de lideri din domeniu

0

Pe 4 aprilie afli cum reuseste un CFO sa depaseasca perioadele de instabilitate si sa conduca organizatia spre succes

Profesionistii din departamentul financiar sunt asteptati, pe 4 aprilie 2024, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, unde va avea loc o noua editie a evenimentului „CFO Conference”. Conferinta organizata de BusinessMark va reuni 28 de lideri din domeniu, ce vor aduce in discutie provocarile cu care se confrunta un director financiar in contextul actual si strategiile prin care poate conduce cu succes organizatia in perioade de instabilitate.

Traversam o perioada cu provocari generate de contextul macroeconomic si de volatilitate, in care dinamica anuala a economiei a incetinit, ratele inflatiei sunt ridicate, costurile de finantare si ratele dobanzilor sunt in continuare crescute. In tot acest peisaj, un CFO trebuie sa se adapteze rapid, fara sa piarda din vedere obiectivele de dezvoltare ale organizatiei, nevoile business-ului, evolutia pietei, schimbarea asteptarilor clientilor si angajatilor.

Care sunt practicile prin care liderii financiari pot promova o cultura a adaptabilitatii, strategii si structuri organizationale flexibile care sa ajute companiile sa faca fata complexitatii aduse de volatilitate si schimbare? Care sunt obiectivele de crestere si cum isi propun liderii financiari sa le atinga? Care este structura unui departament financiar modern si ce rol joaca automatizarea, digitalizarea si inteligenta artificiala in procesul de transformare al acestui departament esential?

Conferinta va fi moderata de Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing si Daniel Dragan, Managing Partner, BusinessMark si include trei sesiuni de prezentari si doua paneluri panelurilor, in cadrul carora profesionistii invitati vor privi spre si viitorul departamentului financiar si vor dezbate importanta data analytics in contextul amenintarilor externe si al securitatii cibernetice.

INVITATII EDITIEI DIN 2024:

  • Ion Sclifos, Chief Financial Officer, Orange Romania Communications
  • Alina Bogdanescu, CFO, Hervis Sports and Fashion Romania
  • Evie Filissiadi, Head of Finance, Aktor STA Romania – member of Intrakat Group
  • Alexandru Nomicos, Director Financiar, Bergenbier
  • Dan Videanu, CFO, Agrii Romania
  • Ioana-Crina Socaci, Finance Lead, Bristol Myers Squibb
  • Octavian Avram, CFO, SelfPay
  • Andreea Judy, CFO, ROVERE MOBILI
  • Dan Barascu, Head of Tax, Partener, BDO Romania
  • Remus Mihai Hirceaga, Country Manager, Expense Reduction Analysts Europe
  • Bogdan Nafornita, CEO & Cofondator, Profluo
  • Adrian Tudosca, Regional Finance Director–Healthcare & Diagnostic Services, Medicover Romania & Diagnostic Services, Medicover SEE
  • Ovidiu Bucataru, CFO, Agricultorul Group
  • Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Iulian Sorescu, Partner, Head of Noerr Finance & Tax, Romania, Noerr
  • Raluca Buciuc, Director | Partner | Romania | Valuation360 & Advisory Services, Colliers Romania
  • Bianca Visan, CFO, Concelex
  • Andreea Artenie, Managing Partner, Artenie, Secrieru & Partners
  • Dana Maria Gheorghe, Head of Finance Europe Real Estate, DXC Technologies
  • Florin Rizea, Senior Manager, PwC Romania
  • Nadia Oanea, Owner, Tax and Training
  • Adrian-Catalin Bulboaca, Managing Partner, Bulboaca & Asociatii SPARL
  • Lavinia Monoranu, Transfer Pricing Partner, TaxWise
  • Otilia Petu, Founder & Managing Partner, NOA Group
  • Mihail Dan Stan, ACCA, Expert EXEC-EDU
  • Adrian Dinu, CEO, Creasoft IT
  • Cristina Saulescu, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Roberto Patrascoiu, CEO, Habitat for Humanity Romania

Evenimentul va avea loc la sala Constanta, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, in intervalul 08:00 – 16:00 si vizeaza: directori financiari, Financial Business Partners, directori generali, Controlling and Budgeting Managers, Reporting Managers, directori economici, directori contabili, consultanti fiscali, controlleri financiari, contabili, auditori, analisti financiari, antreprenorit

Pentru mai multe informatii si pentru a va inregistra la eveniment, va rugam sa accesati pagina oficiala a evenimentului sau sa ne contactati la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la pretul standard de 600 RON + TVA, iar grupurile beneficiaza de pana la 20% reducere, in functie de numarul de participanti inscrisi.

Eveniment organizat de BusinessMark

Pe parcursul acestui an, BusinessMark va organiza noi evenimente dedicate profesionistilor din departamentul financiar. Astfel, proiectul „CFO Conference” ajunge la Cluj-Napoca (13 mai), Iasi (10 iunie), Timisoara (13 noiembrie). Tot in luna noiembrie va avea loc si „Tax & Finance Forum” (6 noiembrie), iar in luna decembrie organizam o noua editie a conferintei „Financial Outcome”.

Partenerii evenimentului: BDO, Noerr, Cabot Transfer Pricing, Expence Reduction Analysts, NOA Group, Colliers, PwC Romania, Artenie, Secrieru & Partners, Creasoft IT, Tax & Training, TaxWise, Profluo, Bulboaca & Asociatii SPARL

Suport tehnic oferit de: SCS

Eveniment sustinut de: BRCC

Partener de monitorizare al evenimentului: mediaTrust

Parteneri media:  spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Curierul Fiscal, Debizz, Revista Piata, Transilvania Business, Revista Cariere, Jurnalul de Afaceri, Global Manager, Global HR Manager, EventsMax, Digital Business, Ziarul21, PRwave, AntreprenorinRomania.ro, spatiulconstruit.ro, Club Economic, Economistul, Romania Durabila, AngajatorulMeu.ro, Top Business News, MATEK, Femei in Afaceri, BusinesVoice

 

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizam evenimente business, in principal „concept propriu”, gandite si planificate  de noi, de la idee si concept, pana la implementare. Avem o abordare „all-industries” si dedicam proiecte unei arii largi de industrii si domenii profesionale. Ne dorim sa ne punem „amprenta” in vietile profesionale ale participantilor, sa producem un impact concret.  Ne propunem sa cream contexte pentru schimb de experienta si creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat si a gasi partenerii potriviti.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizam evenimente construite pentru partenerii nostri, evenimente gandite impreuna cu acestia si adaptate obiectivelor lor. Daca esti in cautarea unei echipe profesioniste care sa organizeze evenimente B2B, suntem alaturi de tine, pas cu pas. Poti conta pe experienta noastra in consultanta, suport in crearea si implementarea conceptului de eveniment, in managementul evenimentului de la creatie, logistica, productie si pana la optimizarea eficienta a bugetului.