Home Topics Comunicate de presa 15 functionalitati vitale oferite de platforma CRM AMC
15 functionalitati vitale oferite de platforma CRM AMC

15 functionalitati vitale oferite de platforma CRM AMC

0

Platforma CRM AMC este actualizata permanent cu cele mai noi functionalitati pentru a-ti asigura o experienta de utilizare optima si care sa corespunda nevoilor tale. Echipa noastra lucreaza permanent la perfectionarea sistemului CRM.

  1. Configurarea companie

Configureaza profilul companiei, logo, descriere, adrese de email, conturi bancare, semnatura, cote TVA, serii documente si acestea vor fi preluate automat pe documentele emise prin intermediul CRM-ului: oferte, contracte, acte aditionale, facturi proforme, facturi fiscale si chitante.

Salveaza termenii generali ai unui contract sau creeaza draft-uri de contracte pentru a usura emiterea acestora pe parcursul utilizarii platformei.

Activeaza scaderea din stoc daca vinzi produse si doresti sa gestionezi stocurile cu ajutorul platformei CRM.

Seteaza termenul de plata pentru facturi, notificarile pentru clienti privind scadenta facturilor neincasate si notificarile pentru tine referitoare la expirarea contractelor.

  1. Gestionare Utilizatori multipli

Functia Multi-User a fost special conceputa si implementata special pentru companiile care au mai multi angajati. Poti crea un numar nelimitat de utilizatori si pentru fiecare dintre acestia poti alege functionalitatile la care va avea acces in platforma CRM.

  1. Gestionare e-mailuri companie

Poti configura adresele de mail ale companiei din CRM AMC si poti da acces fiecarui utilizator la adresa proprie. Utilizatorul foloseste e-mailul pentru preluarea cererilor si transformarea acestora in clienti potentiali, pentru transmiterea documentelor catre clienti sau furnizori, dar si pentru corespondenta. Functia e-mail integrata in CRM functioneaza ca orice alt client de mail.

  1. Utilizarea calendarului

Pentru ca timpul este pretios pentru oricare dintre noi, nu trebuie irosit. In special in afaceri, unde fiecare secunda poate face diferenta. Cu cat sunt mai multe sarcini, cu atat s-ar putea sa devina mai coplesitor sa gestionezi toate operatiunile in timp util. Seteaza intalnirile cu clientii sau furnizorii si vei fi notificat la timp.

  1. Adaugare si gestionare clienti potentiali

Solutiile de gestionare a relatiilor cu clientii (CRM) nu sunt doar instrumente utile, acestea sunt vitale in prospectarea, convertirea si pastrarea clientilor. Daca utilizezi sistemul CRM AMC in mod corect, poti creste usor procentul de convertire si mentinere a clientilor.

  1. Management clienti

Softul CRM AMC iti ofera posibilitatea inregistrarii informatiilor necesare pentru gestionarea eficienta a clientilor, si anume: numarul de telefon, adresa de email, site-ul, sursa (website, telefonic, recomandare, retele sociale, …), serviciile sau produsele vandute fiecarui client. De asemenea, poti completa observatiile pe care doresti sa le ai in vedere, dar si care este statusul actual al clientului.

Management productiv inseamna, in primul rand, parteneriate pe termen lung. Platforma CRM AMC nu doar te ajut sa gestionezi cu usurinta serviciile, evenimentele, ofertele, contractele, facturile si incasarile la fiecare client in parte ci iti pune la dispozitie si unelte pentru analiza acestora.

  1. Serviciile sau produsele companiei

CRM AMC iti ofera posibilitatea completarii unei liste cu servicii sau produse. Se poate completa denumirea serviciului/produsului, se poate adauga codul aferent acestuia, precum si o descriere despre ceea ce presupune serviciul oferind informatii suplimentare care pot fi accesate ori de cate ori este necesar. De asemenea, in completarea acestei liste puteti introduce pretul pentru serviciu, moneda in care se comercializeaza si, nu in ultimul rand, puteti adauga perioada de valabilitate a serviciului oferit, daca este nevoie sau stocuri daca compania vinde produse.

  1. Creare oferte

Platforma CRM AMC este conceputa astfel incat operatiunile in ceea ce priveste crearea si gestionarea ofertelor sa se faca foarte usor. Prin intermediul platformei CRM AMC este posibila monitorizarea itinerariului ofertei astfel:

  • Genereaza oferte noi personalizate pentru fiecare client pe baza informatiilor obtinute de la acesta si a serviciilor inregistrate in platforma
  • Stabilirea termenului de valabilitate a ofertei
  • Modificarea statusului ofertei in functie de decizia clientului
  • Generarea automata a datelor de contact a potentialilor clienti
  • Calcularea valorii serviciilor/produselor ofertate
  • Salvare si Trimitere directa a ofertei pe email-ul clientului pe baza sabloanelor predefinite in platforma
  • Descarcarea ofertei in PDF
  • Monitorizare activitatii clientului in legatura cu oferta
  1. Generare contracte, anexe, acte aditionale, procese verbale

Software-ul CRM AMC este utilizat si pentru a crea, semna, trimite, reinnoi si aduna date despre contracte. Este conceput pentru a inlocui gestionarea manuala a contractelor fizice, iar pentru cazuri exceptionale unde generarea contractelor se face extern, datele lor pot fi introduse manual in platforma pentru o gestiune completa.

Platforma iti ofera sabloane de contracte pe care le poti completa cu usurinta folosind datele si serviciile introduse in CRM apoi le poti trimite pe e-mail sau le poti salva in format PDF. Completeaza data expirarii contractului si sistemul te va notifica cu un numar de zile, stabilit de tine, inainte de expirare.

  1. Facturare online

Crearea facturilor tipizate nu a fost niciodata usoara, este un proces repetitive care devine plictisitor cu timpul si poate duce la multe greseli.

CRM AMC este o platforma care poate fi utilizata si pentru emiterea facturilor proforme, a facturilor fiscale sau recurente. Acesta poate fi accesat si folosit de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet (computer, tableta, telefon mobil) care faciliteaza conceperea facturilor de acasa, de la birou, din masina sau de la munte. Nu conteaza locul in care te afli, trebuie doar sa ai cu tine un dispozitiv conectat la internet.

  1. Incasare facturi

Sistemul CRM AMC ofera o viziune completa si analitica a incasarilor companiei, care este vitala pentru a mentine o situatie eficienta a veniturilor.

Un sistem eficient de gestionare a incasarilor firmei, nu reprezinta doar cheia cresterii profitabile a afacerii ci este, de asemenea, fundamental pentru satisfactia clientilor. Daca procesul de comanda este intr-un sistem, iar facturarea este in altul, faceti loc pentru posibile erori, intarzieri si comunicari gresite.

  1. Gestionare plati

Beneficiile utilizarii CRM AMC pentru gestionarea informatiilor furnizorilor si a platilor catre acestia:

  • Creeaza o baza de date centralizata a tuturor furnizorilor
  • Urmareste cu usurinta evenimentele furnizorilor
  • Adaugi facturile si urmaresti platile lor
  • Primesti notificari pentru facturile scadente
  • Generezi rapoarte referitoare la plati
  1. Generare rapoarte

Cu software-ul CRM AMC utilizatorii pot genera si vizualiza statistici dintr-o perspectiva extrem de vizuala, captivanta folosind rapoarte personalizate si tablouri de bord. Acestea ofera actualizari de date in timp real. Managementul poate utiliza aceste rapoarte pentru a lua deciziile bazate pe date reale.

  1. Integrare terti

  • Plata cu cardul

Integreaza plata cu cardul si ofera posibilitatea clientilor tai sa aleaga metoda de plata preferata: plata cu cardul, plata prin transfer bancar (OP) sau cash.

  • E-factura

Autorizeaza CRM AMC pentru a putea trimite facturi prin portalul RO e-Factura cu un singur click. De asemenea, poti verifica si statusul facturilor transmise.

sau

Exporta facturile in format XML si incarca-le manual in SPV

  • Exporta facturile pentru programul de contabilitate dorit: SAGA sau Next UP
  1. Sarcini utilizatori

Un sistem eficient de gestionare a sarcinilor angajatilor unei companii ajuta antreprenorii sa ia decizii corecte cu privire la managementul echipei. Sistemul CRM AMC ofera posibilitatea trasarii sarcinilor individuale sau de grup precum si verificarea acestora de catre administratorul acestuia.