Home Articole PORTURI SI AEROPORTURI CU MB CRUSHER. PROFITURILE DECOLEAZA, COSTURILE ATERIZEAZA
PORTURI SI AEROPORTURI CU MB CRUSHER. PROFITURILE DECOLEAZA, COSTURILE ATERIZEAZA

PORTURI SI AEROPORTURI CU MB CRUSHER. PROFITURILE DECOLEAZA, COSTURILE ATERIZEAZA

0

Lucrarea pentru demolarea, reamenajarea si construirea in porturi si aeroporturi are multe constrangeri, din cauza traficului intens de sosiri si plecari, zi si noapte. Pentru a fi si mai competitivi, munca noastra trebuie sa fie realizata in timp util si incercand sa mentina costurile cat mai mult posibil. Doar asa pot companiile noastre sa genereze profit,  care este necesar in aceste momente dificile cauzate de pandemia globala”. Aceasta declaratie rezuma dificultatile si asteptarile pe care le au companiile, care administreaza santiere in porturi si aeroporturi si care apeleaza la MB Crusher pentru o solutie rapida care sa ii ajute sa imbunatateasca operatiunile si profiturile.

Pentru orice tip de cerere al operatorilor, intr-adevar MB Crusher ofera raspunsuri si solutii.

Cerinta nr.1: reducerea costurilor de eliminare a deseurilor

Cand vine vorba de gestionarea lucrarilor de remediere, atat in ​​porturi, cat si in aeroporturi, aveti de-a face cu cantitati mari de deseuri care trebuie sa fie zdrobite si duse la centrele de eliminare. Costurile transportului si gestionarii materialului reprezinta o povara asupra comenzii. Cum sa le elimini? In zona portului din Dublin, compania care se ocupa de lucrarile de remediere a instalat un concasor cu maxilar BF120.4 pe excavatorul sau pentru a zdrobi deseurile de la demolari. Avantajul a fost dublu: nici un cost de transport si eliminare, cu recuperarea imediata a materialului, reutilizat in acest caz pentru constructia unui nou complex cu opt etaje. Mai mult, cu aceasta cupa de concasare a depasit un alt obstacol: acela de a ajunge la santier prin singurele cai de acces, aleile vechi foarte inguste. Instalata direct pe excavator, concasorul MB Crusher a ajuns la fata locului rapid si fara costuri suplimentare. Video https://vimeo.com/510140857

Cerinta nr. 2: reducerea volumului de deseuri, evitand intrarile si iesirile vehiculelor

Manipularea resturilor necesita de obicei o mare cantitate de transport catre si de la santier. Cum sa facem companiile mai autonome? Intr-un aeroport vechi din Tripoli, o companie a folosit o cupa de concasor BF120.4 pentru a recicla daramaturile cladirilor distruse prin bombardare si a le reutiliza ca substrat pentru santierele de constructii de drumuri. Un rezultat virtuos al reciclarii directe, fara costuri de transport si achizitionarii de noi materii prime. Acelasi lucru este si in cazul unui aeroport din Hong Kong unde gestionarea timpului si a resurselor a fost esentiala pentru a mentine traficul aerian la capacitate maxima. Utilizarea modelului BF135.8 in timpul renovarii unor cladiri a facut posibila reciclarea intregului material fara a fi nevoie de alte mijloace.
Video: https://vimeo.com/510185349

Cerinta nr. 3: terminarea lucrarilor fara intarziere

Cand vine vorba de renovari intr-un port, factorul-chieie timp este esential pentru a nu incetini operatiunile zilnice de incarcare / descarcare a marfurilor si a transportului de calatori.
In Guineea, peste 300 de milioane de dolari au fost investiti pentru renovarea pavajul zonei de manipulare si depozitare a containerelor din portul Conakry, acum deformata din cauza depozitarii continue a materialelor foarte grele. O zona care inregistreaza un trafic de aproximativ 2 milioane de tone de marfuri in fiecare an.
Scopul a fost eliminarea blocurilor de beton autoblocante pentru a intari subsolul si a pune altele noi. Necesitatea impusa: terminarea in  timp, daca este posibil chiar mai devreme, pentru a nu impiedica activitatile comerciale. Acesta este motivul pentru care a fost ales Concasorul mobil BF80.3 al firmei MB Crusher: cu o singura masina
blocurile existente au fost zdrobite la o granulometrie de 0-3 cm si apoi distribuite pe fundal, creand un amestec de calitate excelenta capabil sa reziste la aceasta grea misiune. Totul fara a muta camioane si a refolosind materialul destinat deseurilor. Video: https://vimeo.com/508034125

Cerinta nr. 4: precizie de taiere, fara a irosi resurse

Pentru a lucra aproape de mare, in spatii foarte mici, este esential sa lucrati cu cea mai mare precizie.
Asa cum sa intamplat intr-o zona portuara importanta din Japonia, unde  kilometricele barierele anti-furtuna trebuiau ridicate cu un metru. A fost necesara macinarea suprafetei de beton pentru toti kilometrii de extindere a barierei pentru a se asigura ca noua turnare sa adereze la suprafata veche, asigurand impermeabilitatea, stabilitatea si drenajul exterior al apei. Cu precizia sa de taiere, fara a risipi materialul, Tamburul de Frezare MB Crusher si-a calibrat rezistenta si a macinat stratul de beton armat fara a deteriora structura originala.
Video: https://vimeo.com/510187192