Home Articole De ce este un soft CRM cheia pentru cresterea potentialului afacerilor?
De ce este un soft CRM cheia pentru cresterea potentialului afacerilor?

De ce este un soft CRM cheia pentru cresterea potentialului afacerilor?

0

CRM este o strategie de afaceri la nivel de companie menita sa imbunatateasca veniturile si profitabilitatea, sa reduca costurile si sa creasca loialitatea clientilor

Filosofia unui soft CRM este simpla – clientul pe primul loc:

  • 86% dintre clienti sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru o experienta mai buna.
  • companiile centrate pe client sunt cu 60% mai profitabile.
  • 1 din 3 clienti va parasi marca pe care o place dupa o singura experienta negativa.

Un software CRM reuneste toate informatiile de la diferite departamente din cadrul companiei pentru a oferi o imagine holistica a fiecarui client in timp real. Acest lucru permite angajatilor care se confrunta cu clienti din domenii precum vanzari, marketing si suport pentru clienti sa ia decizii rapide si informate cu privire la orice, de la up-selling si cross-selling, la imbunatatirea calitatii comunicarii cu clientii si a receptivitatii, la coordonarea managementului vanzarilor si campanii de marketing.

Strategia CRM

Cand este implementat cu succes, CRM ofera companiilor nu numai o perspectiva asupra oportunitatilor de a dezvolta afaceri cu fiecare client, ci si o modalitate de a le masura valoarea.

CRM este mai important ca niciodata pentru companii, deoarece te poate ajuta sa castigi noi clienti si sa-i pastrezi pe cei existenti. CRM ajuta la prioritizarea eforturilor de vanzari si marketing atunci cand se ocupa cu diferite grupuri de clienti.

De asemenea, ofera companiilor o modalitate mai buna de a intelege nevoile si dorintele clientilor pentru a imbunatati modul in care le este oferit portofoliul de produse. Cu cat stii mai multe despre clientii tai, despre preferintele si comportamentul lor de cumparare, cu atat este mai probabil ca oferta dvs sa fie potrivita.

CRM construieste relatii puternice cu clientii

Sa iti cunosti clientii si sa le intelegi nevoile acestora este cheia pentru dezvoltarea afacerii tale.

Desi unii oameni cred ca CRM este doar o tehnologie, este mult mai mult decat atat. Nicio tehnologie, oricat de sofisticata, nu poate avea succes fara o strategie care sa-i ghideze implementarea si utilizarea. Strategia de afaceri si tehnologia trebuie sa functioneze impreuna pentru a aduce la viata un plan centrat pe client.

Un sistem CRM sustine o strategie care pune clientul in centru. Aceasta strategie centrata pe client trebuie sa se bazeze pe obiective clare si pe o viziune despre cum arata o experienta semnificativa.

O experienta valoroasa pentru clienti este o parte integranta a CRM. De fiecare data cand un client intra in contact cu o organizatie, prin oricare dintre canalele acesteia, clientul are posibilitatea de a-si forma o opinie – fie ea buna, rea sau indiferenta. De-a lungul timpului, acest set colectiv de experiente ale clientilor formeaza o imagine in mintea clientului, care, la randul sau, formeaza imaginea marcii si a valorilor.

Organizatiile care sunt serioase in ceea ce priveste proiectarea CRM si mentin o experienta de calitate pentru clienti, deoarece recunosc ca o experienta slaba a clientilor este un pas catre retragerea clientilor, in timp ce o experienta buna incurajeaza loialitatea.

Software-ul CRM combina toate informatiile despre vanzari, marketing si servicii pentru clienti intr-o singura baza de date centrala.

Cu 92% dintre companii care colecteaza date despre potentiali si clienti, a avea acces la toate datele dintr-o baza de date inseamna mai putine silozuri in cadrul firmei tale.

O viziune la 360 de grade asupra fiecarui client joaca un rol important in oferirea unei experiente excelente pentru clienti.

Procesele orientate catre afaceri sunt cele care fac afacerea sa functioneze mai eficient, cum ar fi bugetarea si planificarea, in timp ce procesele orientate catre clienti includ vanzari, marketing si servicii pentru clienti.

O strategie CRM se concentreaza in primul rand pe procesele care se confrunta cu clientii si le face mai bune in ceea ce priveste satisfacerea nevoilor clientului.

In acelasi timp, CRM este o biblioteca de documente, apeluri telefonice si e-mailuri. Cand se initiaza o interactiune cu un client potential, se obtine o cale de comunicare instantanee, automata. Deoarece informatiile sunt intr-un singur loc central, oricine din companie poate ajuta aceasta persoana.

Permite-ne sa iti aratam cum iti poti imbunatati afacerea folosind soft-ul CRM AMC. Indiferent daca esti in vanzari, marketing sau asistenta pentru clienti, sistemul CRM AMC poate ajuta la automatizarea unui anumit proces de afaceri, precum si la automatizarea modului in care fiecare proces functioneaza impreuna cu celalalt. Dar, este de la sine inteles ca fiecare proces de afaceri trebuie sa fie bine definit si eficient pentru ca o companie sa obtina rezultate bune.